NoMISSASIN![]()
En kyllä enää tee noita jos et kerran voi katsoa edes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NoMISSASIN![]()
Jäi näkemättä, lähdin juuri sopivasti mylläämään sähköjä.Muista tv1, 4min kuluttua.
No
En kyllä enää tee noita jos et kerran voi katsoa edes.
Tuli Mieleen kappale, Putte-Possun nimipäivät.Seuraavan kerran lupaan osallistua.
Hyvä cover
Oliko kyseessä sellainen turnaus jossa suorituksen jälkeen puhallettiin kertoimet?
Ne on tsiikannut sun persettä suorituksen ajan eikä ole enää sen jälkeen pystynyt menemään ala-asentoon?Joko mun curling- seuralaiset olivat paskoja tai minä todella hyvä, kun sain kommentin: "Olet varmaan entisessä elämässä pelannutta curlingia, koska jos nyt on eka kertasi niin en usko."
Tottahan toki mä uskon, että mä olin hyvä eikä seuralaiset paskoja.
Ne on tsiikannut sun persettä suorituksen ajan eikä ole enää sen jälkeen pystynyt menemään ala-asentoon?
Tuskin, koska en tajua.Oliko kyseessä sellainen turnaus jossa suorituksen jälkeen puhallettiin kertoimet?
Ne on tsiikannut sun persettä suorituksen ajan eikä ole enää sen jälkeen pystynyt menemään ala-asentoon?
Kuinka selvinpäin voi jotain curlinkia pelata? Kännissähän se on täytyny keksiäkki.. "Khattokaa, mää liututan thätä helevetin phainavaa khiv*hik*khiveä tuonne" "Joo mää lakashen shen jään vielä eka"
Kokeile jos et ole kokeillut.
Usko tai älä niin siinä ei kylmä kerkiä tulemaan.Yritän vältellä kylmää ja jäätä.
Usko tai älä niin siinä ei kylmä kerkiä tulemaan.