Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko taikauskoista sakkia joka meinaa että niillä reikäsillä menkkaslogeilla irtoo mutta jos on vimpanpäälle pitsit niin ei varmasti?Minä olen tapani mukaan tylsä päästä varpaisiin: pelkkää mustaa.
Pitsit ovat nätisti viikattu niille varatulle paikalle odottamaan parempia päiviä.
Oletko taikauskoista sakkia joka meinaa että niillä reikäsillä menkkaslogeilla irtoo mutta jos on vimpanpäälle pitsit niin ei varmasti?
Mutta merkinnät näyttää olevan kunnossa, ei siis hätää.
Rakensit siis itse paneelikaiuttimet.Tulee ihan muistot mieleen tuosta hifi-kaiutin ketjusta, kuinka joskus teininä rakentelin paneelikaiuttimet. Soivat kyllä nätisti, vähän olisi tarvinut jatkojalostaa asiaa että olis kunnolla toimivat ja sähköturvalliset saanut..
e: paneelit olis kyllä haaveena vielä hommata, kun olis vain tila mihin ne laittaa.
Rakensit siis itse paneelikaiuttimet.
Ettet tehnyt baffeleita vaan ihan oikeat paneelikaiuttimet, ei oo mikään helppo nakki.
Huom. Joku saattaisi sanoa että vain 4500eEikö tuollanen kannata tehdä itse, jos hinta on 4500 dollaria![]()