Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylipäätäänhän kai miehet haaveilevat kahdesta naisesta jotka veisivät taivaisiin ja nainen taas kahdesta miehestä.
Ei.Kuka on hän pitäisikö hänestä välittää?
Vertin muikkeli ja miss Suomi ehkä? Töissä radiossa. Puhuu sielläkin vaan seksistä.
E: kiinalainen
Osallistuakseni tähän suihinottokeskusteluun: mun mielestä yksityiskohtaiset tekniikkaohjeet ovat parhautta. Sellaisten avulla olen itsekin parantanut aikanaan omaa tekniikkaani huimasti.
Kännissä tai homoja.Ja niin, kaikilta ei ole irronnut tähänkään asti niin ei nyt tuoteta pettymystä![]()
Kännissä tai homoja.
Eiköhän siihenkin toimitukseen vastapuoleksi tarvita sitä sukupuolta oleva henkilö, mistä on itse kiinnostunut.Ehno luulis, että niillä se kuti varsinkin lentää kun sitä pillu-stimulaatiota ei oikeastaa ole.
Eiköhän siihenkin toimitukseen vastapuoleksi tarvita sitä sukupuolta oleva henkilö, mistä on itse kiinnostunut.
Mutta jos ne on tottunu vähän tiukempaan tavaraan.Ehno luulis, että niillä se kuti varsinkin lentää kun sitä pillu-stimulaatiota ei oikeastaa ole.
Yks olennainen joka on saattanut epähuomiossa jäädä mainitsematta on suuhygienia ja vehkeiden pesu sen jälkeen aletaan miettiä tekniikkaa.
Yks olennainen joka on saattanut epähuomiossa jäädä mainitsematta on suuhygienia ja vehkeiden pesu sen jälkeen aletaan miettiä tekniikkaa.
Eiköhän siihenkin toimitukseen vastapuoleksi tarvita sitä sukupuolta oleva henkilö, mistä on itse kiinnostunut.
Mutta jos ne on tottunu vähän tiukempaan tavaraan.
Jes. Pääsen harjoittelemaan. Sillä curlingilla.Tekniikkalaji kuten curling. Tasasta työstämistä kunnes osutaan maaliin ja palkinto tulee pikavauhtia. Itsehän pidän suikkarikuikkarista: muchos.