Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä tapauksessa pitäis vähentää runkkausta.
edit. siis jos ei kuti pamahda nielun perukoille. Eihän parempaa ookkaan.
Ei mullakaan taho tulla suihinnotolla, hyvälläkään, se vaan tuntuu siltä että koko ajan ollaan siinä rajoilla että tuleeko vai ei, tavallaan se on seksissä parasta se tunne just ennen ku laukee pitkittyy niin pitkälle ku suikkarit kestää.
Lauetaan sitten sinne minne pitääkin, olettaen että ehkäisy on kunnossa... :)

On meillä tässä aihe! :)

Ei mullakaan taho tulla suihinnotolla, hyvälläkään, se vaan tuntuu siltä että koko ajan ollaan siinä rajoilla että tuleeko vai ei, tavallaan se on seksissä parasta se tunne just ennen ku laukee pitkittyy niin pitkälle ku suikkarit kestää.
Lauetaan sitten sinne minne pitääkin, olettaen että ehkäisy on kunnossa... :)

On meillä tässä aihe! :)
Eli naamalle tai suuhun.

9757072.jpg

Kyllä mun mielestä on mukava tulla sisälle, ja loppuun asti panemalla, ettei tarvii ottaa kikkeliä pois ja hemputella naamalle kermoja... :)

Eikun näytölle, Lol, oikeesti... :)

Olen kai aiemminkin valittanut samasta asiasta, mutta menkööt. Joutui taas hakemaan kyykkyviiniä ruoanlaittoa varten, kun se nyt on ihan sama mitä litkua sinne pataan kaataa. Hävettää vain niin vietävästi, kun tulee ihan puliukkofiilis. Myyjäkin varmaan nauraa, että siinä on mies lähetetty viiniostoksille, mutta ei selvästi tajua aiheesta hevon vittua.

Joo, isot on ongelmat...

Olen kai aiemminkin valittanut samasta asiasta, mutta menkööt. Joutui taas hakemaan kyykkyviiniä ruoanlaittoa varten, kun se nyt on ihan sama mitä litkua sinne pataan kaataa. Hävettää vain niin vietävästi, kun tulee ihan puliukkofiilis. Myyjäkin varmaan nauraa, että siinä on mies lähetetty viiniostoksille, mutta ei selvästi tajua aiheesta hevon vittua.

Joo, isot on ongelmat...
Koska Sorbusta ei ole enää niin ainoa pulikama on erkin pikakivääri ja jos se ei sattunut mukaan niin olet kuivilla.

Back
Ylös Bottom