Wtf.Suikkari ei ole itselle mikään bigdeal kun en saa sillä tavoin, tosin antavana (naiselle) olen mielelläni![]()
On kyllä antavassa osapuolessa vikaa jos ei irtoa.
Finnlady vois tulla näyttään, kyllä lähtee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wtf.Suikkari ei ole itselle mikään bigdeal kun en saa sillä tavoin, tosin antavana (naiselle) olen mielelläni![]()
Suikkari ei ole itselle mikään bigdeal kun en saa sillä tavoin, tosin antavana (naiselle) olen mielelläni![]()

Ei mullakaan taho tulla suihinnotolla, hyvälläkään, se vaan tuntuu siltä että koko ajan ollaan siinä rajoilla että tuleeko vai ei, tavallaan se on seksissä parasta se tunne just ennen ku laukee pitkittyy niin pitkälle ku suikkarit kestää.Siinä tapauksessa pitäis vähentää runkkausta.
edit. siis jos ei kuti pamahda nielun perukoille. Eihän parempaa ookkaan.

On meillä tässä aihe!![]()
Eli naamalle tai suuhun.Ei mullakaan taho tulla suihinnotolla, hyvälläkään, se vaan tuntuu siltä että koko ajan ollaan siinä rajoilla että tuleeko vai ei, tavallaan se on seksissä parasta se tunne just ennen ku laukee pitkittyy niin pitkälle ku suikkarit kestää.
Lauetaan sitten sinne minne pitääkin, olettaen että ehkäisy on kunnossa...
On meillä tässä aihe!![]()
Eli naamalle tai suuhun.
Wtf.

Eli naamalle tai suuhun.
Loput siihen.Eikö lempipaikkasi olekaan ( . )( . ) ?
4/11. Olin kolmevuotias kun eurot tuli

Pitää kysyä vaimolta mitä tykkäis jos olisi toinen nainen messissä.Wtf.
Muista, että anteeksi saa helpommin kuin luvan.Pitää kysyä vaimolta mitä tykkäis jos olisi toinen nainen messissä.
Koska Sorbusta ei ole enää niin ainoa pulikama on erkin pikakivääri ja jos se ei sattunut mukaan niin olet kuivilla.Olen kai aiemminkin valittanut samasta asiasta, mutta menkööt. Joutui taas hakemaan kyykkyviiniä ruoanlaittoa varten, kun se nyt on ihan sama mitä litkua sinne pataan kaataa. Hävettää vain niin vietävästi, kun tulee ihan puliukkofiilis. Myyjäkin varmaan nauraa, että siinä on mies lähetetty viiniostoksille, mutta ei selvästi tajua aiheesta hevon vittua.
Joo, isot on ongelmat...