Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jäätelökeskustelu huutaa mun panosta!
Merkeistä mun lemppareita on Ainot. Siellä on monta tosi hyvää; mustikkapiirakka, maitosuklaa, mustaherukka&valkosuklaa jne. Ben&Jerryt jätän usein kauppaan, koska en jaksa odottaa niiden pehmenemistä. Lemppareita on kuitenkin kaikki cookie dough-variaatiot aina noissa.
Oletteko maistaneet Magnumin purkkeja? Aika öklöjä, jopa mulle. Se suklaa jämähtää purkin seinämiin aika tiukasti. Kaikki maut kokeilin. Pätkis-purkki on yks parhaita jätskejä myös!
Kovuushan ben&jerrysissä on just positiivista. Se jäätelö pirusti tiivimpää ku normisti ja painaa saman verran ku litra jäätelöä vaikka vaan 500ml, kaloreitakin jonku verran enemmän ku litrassa jäätelöä. Se tosin ei ole positiivista

Ben&jerrysit on jopa mun makuun aavistuksen liian makeita, enempi tuntuu karkkipussin tai suklaalevyn vetäneeltä sen purkin jälkeen. Jätskin jälkeen pitää olla täyteläisen kevyt ja tyydyttynyt olo, ei liian raskas.

@Helistö on taas vihainen minulle. :unsure: Noh, tämän kanssa on vain elettävä. (Vaikka vähän tirskahdin kyllä :nolo:)

IMG_0051.webp

Tässä viikon päätös.

Mutta. Eihän panokseni tänne toki ole ollut mikään kovin merkityksellinen, perjantaisin joku muistaa rintarauhaseni. Ylipäätään ajatuksenvirtaa ja toisten juttuihin kommentointia. Sitähän se taitaa kaikilla olla. Toki aina on ignore-nappi, jos liikaa alkaa kuormittaa.

Jäätelökeskusteluun, 3 Kaverin maidottomat Lakritsi&Kookos sekä Suklaa&Kinuski-ym ovat omia suosikkeja. :)

Näiden pohdintojen jälkeen jatkan oluen siemailua. Rauhaa kaikille.

Se uusi Ingmanin salmiakki on hyvää, samoin se Valion laktoositon salmiakki. Ja Kolmen Kaverin mustikka-kardemumma ja lakritsi :kuola:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom