kaikki maistamani benjerryt ovat olleett turhan makoisia
Vahva tsek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaikki maistamani benjerryt ovat olleett turhan makoisia
No nyt![]()
On. Minun tekemä.onko parempaa jäätelyä kun Aino lakritsi?
Minä en ole maistanut
Sä oot kyllä todella ilkeä mies.Odottamassa myös Sake, mansikka-juustokakku, se vihreä tee ja wasabi.
Kovuushan ben&jerrysissä on just positiivista. Se jäätelö pirusti tiivimpää ku normisti ja painaa saman verran ku litra jäätelöä vaikka vaan 500ml, kaloreitakin jonku verran enemmän ku litrassa jäätelöä. Se tosin ei ole positiivistaJäätelökeskustelu huutaa mun panosta!
Merkeistä mun lemppareita on Ainot. Siellä on monta tosi hyvää; mustikkapiirakka, maitosuklaa, mustaherukka&valkosuklaa jne. Ben&Jerryt jätän usein kauppaan, koska en jaksa odottaa niiden pehmenemistä. Lemppareita on kuitenkin kaikki cookie dough-variaatiot aina noissa.
Oletteko maistaneet Magnumin purkkeja? Aika öklöjä, jopa mulle. Se suklaa jämähtää purkin seinämiin aika tiukasti. Kaikki maut kokeilin. Pätkis-purkki on yks parhaita jätskejä myös!
)

Onhan täällä ennenkin suuta soitettu, väännetty tai käännetty, muttei siitä kai sen isompia ongelmia ole tullut. Minä ja Extreme ainakin. Ei asiat niin vakavasti tartte olla, vaikka vähä rakkauvella vittuilis. Tai vaikka ilmanki rakkautta.Keskustelua ei ole pidetty asiallisena.