Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla lisääntyvä valoisuus saa aikaan himon pyyhkiä pölyjä, pestä ikkunoita, siivota ja järjestellä kaappeja ja luopua vanhoista tavaroista ja vaatteista.

Perverssi.

Minulla lisääntyvä valoisuus saa aikaan tarpeen pukea aurinkolasit ja vetää verhot alas. #aivoihinsattuu

Investoin pöytämalliin, kun tohon 60-luvun keittiöön ei mahdu kunnolla sellainen iso. Yhden ihmisen ja yhden koiran tiskit puhdistuu kätevästi tuossakin.

Helpottaa elämää kummasti, voisi olla seuraava investointi astianpesukone..

Sängyn sain hommattua, enää ei tarvi nukkua vuodesohvalla jossa tuli nukuttua kolmisen vuotta. :ROFLMAO:

Mä annan pois vaikka toisen käteni ennen kuin astianpesukoneen.

Minä tarjoan pääni, käsiä tarvii töissä.

Kunto se on huonokin kunto. Tai sehän on huono vain silloin jos siitä ei pidä.

233673-That-Shape-Is-A-Potato.jpg

Oli muuten ainakin näin yhden treenin perusteella hyvä jättää jalkapäivä pois maanantailta, muutenkin vituttaa niin eikai sitä viitti turhaan kyrpiinnyttää itseään lisää? :ROFLMAO:

Selkä ja miestissit oli vuorossa, ja treeni kulki hyvin.

Ei enää ikinä jalkapäivänä tinderöintiä, meinasin pistää tuksulle sydäntä ennenkuin tajusin kuka siinä oli.

Back
Ylös Bottom