Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eräänlainen dietti on nyt tovin ollu päällänsä, kovasti koittanu hakea valiota jolla sais tätä kroonista väsymystä taitettua ja nyt viimeisen steppi oli siirtyä likemmäs ketoosia, joka taas hiukan potkii vastaan kasvisten osalta :D. Jokin noissa kaaleissa vain etoo vahvasti, vaikka kuinka koittaa ne kermaan ja juustoon naamioida.
Mulla on dietillä kaikista eniten virtaa ja paranee vaan mitä vähemmän on hiilaria, tosin ne onkin sellaisia kevyitä 6-8kg pois kiristelyitä ja läskiäkin jää vielä saman verran poistettavaksi mutta ei viitti itseään kiusata ja painokin menis niin alas että lokit veis mennessään.
Ihan ketoosia ei ole tullut koitettua tosin.

Eräänlainen dietti on nyt tovin ollu päällänsä, kovasti koittanu hakea valiota jolla sais tätä kroonista väsymystä taitettua ja nyt viimeisen steppi oli siirtyä likemmäs ketoosia, joka taas hiukan potkii vastaan kasvisten osalta :D. Jokin noissa kaaleissa vain etoo vahvasti, vaikka kuinka koittaa ne kermaan ja juustoon naamioida.

Mulla etoi kaali lämmitettynä silloin muinoin ketoosia tavoitellessa. Jos paistoin parsakaalia pannulla niin oli oikein herkkua mutta lämmitettynä ei enää hyi.

Ne pienet kaalit, sellaiset munan pään kokoiset maistuu aivan saattanan kitkerille kun lämmitäää toista kertaa. Hyissaatana. En ole ekan kerran jälkeen ostanut kuin toisen.

Voihan kökkäre, maanantai melkein selvitetty, lievää sekavuutta ollut ilmassa. Kohta pääsis aloittamaan sen nostalgisoidun työmatkapyöräilynkin, kunhan käyttää vielä kumin vaihdossa huollossa. Ja pitäis uus salikin testata, apua.

Taas minua perseraiskataan! Kirjoitushommilla! Yök! Yök! Yök! On fyysisesti ja psyykillisesti mahdoton enää enempää vihata kirjoittamista!

Vissiin tää lisääntyvä valo aiheuttaa kauheaa himoa salaatteihin ja kasviksiin. :whistle:

Aijai, tästä taloudesta löytyy tästä eteenpäin astianpesukone! Tulinpa onnelliseksi tästä. Yhden reiän poraus kaappiin ja pääsen asennushommiin. :)

Ootta työ nokkelia :LOL:

Asiaan. Minulla lisääntyvä valoisuus saa aikaan himon pyyhkiä pölyjä, pestä ikkunoita, siivota ja järjestellä kaappeja ja luopua vanhoista tavaroista ja vaatteista. Nyt alkaa olla vihdoin aikaakin kun kiireet helpottavat. (y)

Back
Ylös Bottom