Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elämäntaparemontti: aloitettu.
Step by step.
Eka step oli aamupalan ulkoistaminen työmaalle. Täällä painelin puurot, hedelmät ja jugut. Vitusti parempi näin kun kotona jotain paskaa yrittää syödä hiljaa ettei jälkikasvu herää.
Vielä pitää tuoda välipalaprode pöytälaatikkon.
Mä oon kanssa ruvennyt syömään aamiaisen vasta töissä, koska kotona ei ehdi, eikä saa syödä rauhassa. Ja välipaloja mulla on laatikoissa varmaan enemmän kuin mitään töihin liittyvää tarpeistoa........ :nolo: Eihän noihin laatikoihin oo mitään muuta laitettavaa kuin ruokaa, kun kaikki työasiat on vaan koneen uumenissa.

Entinen, varmaan jo kuopattu, ammattikoulun opettaja säilöi hammastahnatuubeja omassa vetolaatikostossaan. Se söi sitä tahnaa peittääkseen viinan hajun. Komiaa keliä pukkaa taas, hyvä viettää ilta töissä.

Elämäntaparemontti: aloitettu.
Step by step.
Eka step oli aamupalan ulkoistaminen työmaalle. Täällä painelin puurot, hedelmät ja jugut. Vitusti parempi näin kun kotona jotain paskaa yrittää syödä hiljaa ettei jälkikasvu herää.
Vielä pitää tuoda välipalaprode pöytälaatikkon.
Seuraavaksi olis aamusuihkun ulkoistaminen uimahallille. Sitä ennen 30min tiukka vapaauinti. Laskin, että ei tarvii herätä yhtään aikaisemmin kuin nytkään. Ja iltapäivä menee samaan tapaan kuin nytkin eli jälkikasvun kanssa leikkiessä. Jokatapauksessa en iltapäivisin mene salille enkä liiku. Poislukien pulkan vetäminen.

Nyt tulee kysymyksen paikka:
Miten joka-aamuinen suihkurunkku? Eikö ole jokaisen oma asia. Ja kaikki sitä tekee. Ei kai sitä pidä uimahallissa piiotella?

Olen vuosikausia syönyt aamiaisen vasta töissä. En jaksa aamulla hötkyillä himassa. Toki omat pöperöt töissä mutta kun illalla laittaa valmiiksi ja ottaa mukaan niin aika helpolla pääsee.

Mutta tsemppiä muutokseen (y)

Munkin pitäisi tehdä jonkinlainen elämäntapamuutos.. tai oikeestaan palata vanhoihin tapoihin. Alkaa ärsyttää tämä ajelehtiminen. Eikä eilisten kuvien perusteella oma virtahepoisuus miellytä yhtään silmää niin ehkä asialle on tehtävä jotain.

Munkin pitäisi tehdä jonkinlainen elämäntapamuutos.. tai oikeestaan palata vanhoihin tapoihin. Alkaa ärsyttää tämä ajelehtiminen. Eikä eilisten kuvien perusteella oma virtahepoisuus miellytä yhtään silmää niin ehkä asialle on tehtävä jotain.
Sama tilanne täälläkin.

Että taas pännii ihmiset jotka nettiaikana haluaa jutustella puhelimessa vaikka tilauksen voi hoitaa jopa paremmin netin kautta.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa jaaritella turhanpäiväisiä asioita.

Yksi uusi viritys menossa ja toivottavasti saa uudenlaisissa askareissa pään auki ja voi miettiä mitä tekee vanhojen juttujen kanssa.

Aijjai, kyllä oma tyhmyys aina satuttaa.

No, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Löysin juuri passini viiden vuoden takaa joka umpeutuu kohta, en ole paljoa muuttunut jotkut räkäjarru amisviikset kasvanut nenän alle, vähäsen vauva pyöreyttä lähtenyt ja parturissa olen osannut käydä.

Omistan edelleen siinä kuvassa olleen paidan ja edelleen menee päälle. :ROFLMAO: Korkeintaan +7-8 kiloa painoa tullut lisää ne kaikki tuli intin jälkeen. :rolleyes: e. Lihaksia negative, rantakunto mikä se on?

Eräänlainen dietti on nyt tovin ollu päällänsä, kovasti koittanu hakea valiota jolla sais tätä kroonista väsymystä taitettua ja nyt viimeisen steppi oli siirtyä likemmäs ketoosia, joka taas hiukan potkii vastaan kasvisten osalta :D. Jokin noissa kaaleissa vain etoo vahvasti, vaikka kuinka koittaa ne kermaan ja juustoon naamioida.

Back
Ylös Bottom