Nimimerkki vokot istuu naaman päällä. Ns. Aamutuoreella.
Höpöhöpö. Ei se tänään ole naaman päällä istunut. Minä olen junassa ja vokot on syömässä jossain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimimerkki vokot istuu naaman päällä. Ns. Aamutuoreella.
sakset maksaa rapiat 100 e, huh ja vielä kerran huh.
Tuo nyt on jo hiusten halkomista.Sain eilen ajatuksen tukkienajossa. Jos alkais itse ajaa omat tukkinsa, vehkeet sais varmaan 200-300 e ja ei tarvis kun itseään syyttää.
Kevääseen saakka aikaa, kunnes kortti umpeutuu. Sen edut kun huononee vuosi vuodelta, niin vois opetella itse senkin homman.
Mutta, miten voi sakset maksaa rapiat 100 e, huh ja vielä kerran huh. Sekin ulkomailta tilattuna.
Suomi mainittu, torille!
Jotain kansainvälistä kuten McDonald´s?Suositelkaas nyt jotain hyvää ruokapaikkaa Helsingissä.
Jotain kansainvälistä kuten McDonald´s?
Varmaan söit jo, mutta Hård Rock Cafeessa yleensä ollut ihan hyvää apetta. Mutta ei mikään fine dining -mesta ole.Suositelkaas nyt jotain hyvää ruokapaikkaa Helsingissä.
Varmaan söit jo, mutta Hård Rock Cafeessa yleensä ollut ihan hyvää apetta. Mutta ei mikään fine dining -mesta ole.
Mitä mä saan palkinnoksi?Joo jouduttiin sinne mäkkäriin, koska muuten olis tullu kiire. Pitääpä kattoo, jos tullessa ehtis.