Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Junamatkustaminen on mukavaa, jos ei tartte jutella kellekään eikä tarvitse kuunnella lasten huutoa.

Kun olin intissä niin siihen aikaan ihmiset lähesty paljon helpommin lähinnä tulivat verestää omia intti muistojaan.

Mieluusti juttelen, etten tuppisuuna jää tuijottamaan, mutta rasittavia on ne jotka ei osaa lopettaa, eräskin pienessä maistissa ollut herra tuli joskus juttelemaan en meinannut millään osata lähteä tilanteesta, komensin itseäni poistumaan taakse ku rupes jonkun muun kanssa vänkäämään. Sitä se on ku ei itsekään aina löydä sanoja tai eleitä millä lopettaisi kommunikointi. :ROFLMAO:

Itse olen huono puhumaan, niin harvoin tulee omasta aloitteesta puhuttua kenelläkään, korkeintaan small talkkia jos edes sitäkään.

Ostin zmata markkinoinnin uhrina, viime aikoina on tullut niin hemmetin huonosti nukahdettua ja nukuttua että odotan suuria, eihän siinä oo ku magnesiumia, sinkkiä ja B6:sta + l-teaniinia. Mutta koitetaan nyt.

Arkisin unta tulee kupoliin muutenkin aivan liian vähän. :zzzz:

Iltaa töistä. Vajaa kaks tuntia ja viikonlopun viettoon. Mikä sosiaalinen elämä?

Väärät aineet.

Ette ole nähneet kun minä kokkaan, rälläkään lamellilaikka, sillä irtoo.

Liitteet

• IMG_20180225_195213.webp
    IMG_20180225_195213.webp
    65 KB · Katsottu: 193
Iltaa töistä. Vajaa kaks tuntia ja viikonlopun viettoon. Mikä sosiaalinen elämä?

Ei arkityö autuaaksi tee sosiaalisen elämän suhteen. Ainakaan minua :LOL:

Joo, kokkamiseen voi käyttää vaikka mitä.

Mutta siivoamiseen. Minä en hinkkaa, edes likaa.
Aineiden tulee olla oikeat ja sellaiset, että lähtee lika kuin kuppa Töölöstä.

Arkityötä normaalisti 2-vuorossa, nyt piti painaa vähän extraa remppaa varten. Kotiopäin, pesulle ja maate, aamuviis taas herätys normiduuniin.

2 vapaata :rock: kiva kun 1,5 viikkoa sitten ostettu auto jätti perjantaina Turkuun ja hinattiin korjaamolle. Peukut ja varpaat pystyssä että saan sen jo nyt alkuviikosta.

Back
Ylös Bottom