Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä on joku toinenkin.

20180225_185433.webp

Lihaa syöty.

20180225_182812.webp

Meniskö kylpyyn?

20180225_195510.webp

Tai Löylyyn?

20180225_172257.webp

kävin uudessa liiverissäkin, ostokseni kustansi 70 senttiä

nyt mitalikahvit

Sain eilen ajatuksen tukkienajossa. Jos alkais itse ajaa omat tukkinsa, vehkeet sais varmaan 200-300 e ja ei tarvis kun itseään syyttää.

Kevääseen saakka aikaa, kunnes kortti umpeutuu. Sen edut kun huononee vuosi vuodelta, niin vois opetella itse senkin homman.

Mutta, miten voi sakset maksaa rapiat 100 e, huh ja vielä kerran huh. Sekin ulkomailta tilattuna.

Sain eilen ajatuksen tukkienajossa. Jos alkais itse ajaa omat tukkinsa, vehkeet sais varmaan 200-300 e ja ei tarvis kun itseään syyttää.

Kevääseen saakka aikaa, kunnes kortti umpeutuu. Sen edut kun huononee vuosi vuodelta, niin vois opetella itse senkin homman.

Mutta, miten voi sakset maksaa rapiat 100 e, huh ja vielä kerran huh. Sekin ulkomailta tilattuna.
Tuo nyt on jo hiusten halkomista.

Suomi mainittu, torille!

Täällä on NIIIN paljon vastaavaa "suomiteemaa" että ei ihan ihmetyttää. Eikä tarvi edes muumeja miettiä. Tänään tuli noiden lisäksi vastaan minitermari teemavärillä "metsä".

Eilen jonku japanilaisen kameralaukkuvalmistajan "Finland" malli.

Sivuhuomiona bongattu 2 x Golds Gym.

Nainen pääsi myös haastatteluun japanian televiissioon.

Olo on: helevetin lihava.

Back
Ylös Bottom