Minä en saa alkoholista enää mitään iloa irti, join viimeisen pisaran syyskuussa 2016.
Olen varmaan jotenkin epänormaali.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En minäkään alkoholista saa iloa...tai no saan, hyvät alkoholijuomat ovat hyviä ja parempia alkoholisena. Mutta humalasta en saa iloa.

Minä en saa alkoholista enää mitään iloa irti, join viimeisen pisaran syyskuussa 2016.
Eiks ne nyt ainakin viikon nettipankissa toitottanut, että tänä yönä on katkos, ettei immeiset hätääntyis.Palvelemme sinua hetken kuluttua...
Palvelemme sinua hetken kuluttua...
Nyt Nordea saatana...
Katkos tai ei, niin Nordeaan saa jonottaa aina ihan helvetin pitkään. Mietin vain, että jos tämä sama jonotus on jatkunut ikuisesti, niin milloin ne tajuaa parantaa asiakapalveluaan ja palkkaa lisää jengiä? Ei ikinä.Eiks ne nyt ainakin viikon nettipankissa toitottanut, että tänä yönä on katkos, ettei immeiset hätääntyis.
Katkos tai ei, niin Nordeaan saa jonottaa aina ihan helvetin pitkään. Mietin vain, että jos tämä sama jonotus on jatkunut ikuisesti, niin milloin ne tajuaa parantaa asiakapalveluaan ja palkkaa lisää jengiä? Ei ikinä.
Mä runkkasin Nordean kanssa Apple paytä Stockan kortille varmaan 30minsaa. Eka venaat ja sitten ne käskee mennä lataan Nordea pay sovelluksen, no se ei toimi, eikä anna logata toisen pankin tunnareilla. Sitten ne sanoo, että mee tonne ja tonne ja sielä pyydät sitten kortin aktivointia. No sekään ei toimi ja soitan uudestaan ja luonnollisesti jonotan, sitten palvelija sanoo, että no hän kytkee sen manuaalisesti, pam, toiminnassa heti. Oliko vaikeeta kytkee se heti, sen sijaan piti tehdä kaikkea muuta.Mul on vaan hyviä kokemuksia Nordeasta. Tosin en oo koskaan sinne soitellu.
Netissä oon heittäny viestin, että tarttis omakotitaloon lainaa. Pian soittaa omaohjaaja sieltä notta paljonko laitetaan, ei tarvi vakuuksia.
Eiks ne nyt ainakin viikon nettipankissa toitottanut, että tänä yönä on katkos, ettei immeiset hätääntyis.