Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiva viikko taas.Tästä se taas alkaa, uusi viikko!

Ymmärtääkseni kyllä.Eikös se ole joka puolella, että lääkelaskut pitää olla 100% oikein?
Mulla meni raja siinä kun höpsö hoitsu veti kumihanskaa käteen ja sanoi että seuraavat tulee suppona.Laskekaapas mulle paljonko voin syödä parasetamolia ja ibuprofeiinia päivässä?
Vitsit sikseen, mutta normaalit vuorokausirajat on 4 grammaa parasetamolia ja 3200mg ibuprofeenia.Laskekaapas mulle paljonko voin syödä parasetamolia ja ibuprofeiinia päivässä?
1/4 ta 1/2 tabletti sildenafiilia riittää, kokonainen tabu aiheuttaa vaa huonon olon.Paljon voi ottaa sinistä, että jöpö pysyis 2-3h? Koko nappi huitelee neljässä tunnissa ja se on jo kivulias.
Ei sitä laskea tarvitse.
Pakkausseloste sen kaiketi sanoo.
En ulkoa muista mutta sanoisin mutulla parasetamolia 1g x3/ vrk ja ibuprofeiinia 800mg x 3 / vrk.
Mutta ammattilaiset tietää. Tarkista. Ja yksilöllisiä eroja on.
Pakkausseloste on keskivertosekakäyttäjälle mutta jos on oikeasti joku paikka pipi kuten hammas niin saahan nuo määrät muutamaksi päiväksi tuplata, niinhän ne lekuritkin määrää 800 buranaa ja ihmiset on ihan haltioissaan kun saa tosi jytyä kamaa vaikka olisi ihan se ja sama kun ottaisi 2kpl 400mg pillereitä..Ei sitä laskea tarvitse.
Pakkausseloste sen kaiketi sanoo.
En ulkoa muista mutta sanoisin mutulla parasetamolia 1g x3/ vrk ja ibuprofeiinia 800mg x 3 / vrk.
Mutta ammattilaiset tietää. Tarkista. Ja yksilöllisiä eroja on.
Nuo mainitsemani on sellaisia yleisiä "turvallisia rajoja", jotka persuterve kestää, ibuprofeenille vielä kerta-annoksen raja taitaa olla 1600mg.
Lähinnä mietin että jos tarttee popsia tuollaiset määrät käsikauppatavaraa, niin onkohan parempi jo lähestyä kipua aiheuttavaa ongelmaa joltain muulta perspektiiviltä..?