Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En minäkään alkoholista saa iloa...tai no saan, hyvät alkoholijuomat ovat hyviä ja parempia alkoholisena. Mutta humalasta en saa iloa.

Minä en saa alkoholista enää mitään iloa irti, join viimeisen pisaran syyskuussa 2016.
Olen varmaan jotenkin epänormaali.

Tervetuloa kerhoon et ole epänormaali, olet vain ihminen joka on tehnyt päätöksen että ei juo, kyllä moni ymmärtää toiset kunnioittaa toiset ehkä vähän hämillään, mutta kaikki ovat ymmärtäneet ainakin omalla kohdalla.

Duunissa toisaalta kukaan ei tiedä että en juo, mutta enpä usko kenenkään valaistuvan sillä tiedolla. :ROFLMAO:

Hyvä kipale.

Koen muutenkin olevan aika heikko noiden päihteiden suhteen, silloin kun kaljaa tuli kitattua niin kännithän siinä piti aina kiskasta. Ehkä oli vain viisas päätös lopettaa, lähipiirissä on muutama jotka juovat niin että ovat kyllä alkoholisteja.

Viimeksi muokattu:
Jos sitä vähän kävisi vielä kääntymässä jääkaapilla, söis, kuuntelis pari biisiä vaipuen ajatuksiin ja nukahtais.

Palvelemme sinua hetken kuluttua...

Nyt Nordea saatana...

-17 .

Suurin lukema mitä olen mittarissa hetkeen, omin silmin nähnyt.

E Kevättä kohden: päivän pituus 9.32.

Viimeksi muokattu:
Onneksi on mies, joka tykkää ja osaa kokata. Eilen söin parhaimpia itsetehtyjä hamppareita ja lankkuperunoita ikinä. :heart:

Nyt Nordea saatana...
Eiks ne nyt ainakin viikon nettipankissa toitottanut, että tänä yönä on katkos, ettei immeiset hätääntyis.

Eiks ne nyt ainakin viikon nettipankissa toitottanut, että tänä yönä on katkos, ettei immeiset hätääntyis.
Katkos tai ei, niin Nordeaan saa jonottaa aina ihan helvetin pitkään. Mietin vain, että jos tämä sama jonotus on jatkunut ikuisesti, niin milloin ne tajuaa parantaa asiakapalveluaan ja palkkaa lisää jengiä? Ei ikinä.

Mul on vaan hyviä kokemuksia Nordeasta. Tosin en oo koskaan sinne soitellu.
Netissä oon heittäny viestin, että tarttis omakotitaloon lainaa. Pian soittaa omaohjaaja sieltä notta paljonko laitetaan, ei tarvi vakuuksia.

Katkos tai ei, niin Nordeaan saa jonottaa aina ihan helvetin pitkään. Mietin vain, että jos tämä sama jonotus on jatkunut ikuisesti, niin milloin ne tajuaa parantaa asiakapalveluaan ja palkkaa lisää jengiä? Ei ikinä.

Luulen et Nallea ei kiinnosta rahvaan valitus :X3:

Mul on vaan hyviä kokemuksia Nordeasta. Tosin en oo koskaan sinne soitellu.
Netissä oon heittäny viestin, että tarttis omakotitaloon lainaa. Pian soittaa omaohjaaja sieltä notta paljonko laitetaan, ei tarvi vakuuksia.
Mä runkkasin Nordean kanssa Apple paytä Stockan kortille varmaan 30minsaa. Eka venaat ja sitten ne käskee mennä lataan Nordea pay sovelluksen, no se ei toimi, eikä anna logata toisen pankin tunnareilla. Sitten ne sanoo, että mee tonne ja tonne ja sielä pyydät sitten kortin aktivointia. No sekään ei toimi ja soitan uudestaan ja luonnollisesti jonotan, sitten palvelija sanoo, että no hän kytkee sen manuaalisesti, pam, toiminnassa heti. Oliko vaikeeta kytkee se heti, sen sijaan piti tehdä kaikkea muuta.

Viimeisin kokemus Nordeasta. Soita asiakaspalveluun > jonotusaika 39 minuuttia > jätä soittopyyntö > puhelin soi ja vastaat siihen > Automaattinen viesti lähtee rullaamaan ''olet jättänyt soittopyynnön'' tämän jälkeen lähtee hissimusat soimaan. Että semmonen takaisinsoitto.

Kyllä sieltä n. 30 min jälkeen vastattiin “ei natiivi”-aksentilla. Mutta sainpahan ajan varattua. Voittajafiilis!

Back
Ylös Bottom