Eilen oli. Tänään etureidet.Tisdag. Rintpäivä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen oli. Tänään etureidet.Tisdag. Rintpäivä.
Mave: tänään.Eilen oli. Tänään etureidet.
Mulla sama. En halua kuluttaa vapaa-aikaa nukkumiseen, kun ois paljon muutakin tekemistä! Meen töihinkin mielelläni aikaisin, jotta pääsen ajoissa pois ja ehdin tehdä muutakin kuin töitä.Jos on vapaa viikonloppu töistä, tulee silloinkin noustua yleensä 7-8 pintaan. Vapaa-aika on niin kallista mulle että ei pidä hukata sitä nukkumiseen. Rapia tunti niin pääsis syömään. Ensviikolla uutta ohjelmaa jumppaan.
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka nukkuisi 10 asti ja menisi töihin 12 aikaan, töistä kun pääsee niin ketään eikä mitään ole missään.Mulla sama. En halua kuluttaa vapaa-aikaa nukkumiseen, kun ois paljon muutakin tekemistä! Meen töihinkin mielelläni aikaisin, jotta pääsen ajoissa pois ja ehdin tehdä muutakin kuin töitä.
Kuin myös. On kiva olla ajoissa niin on koko pvä aikaa tehdä vaikka mitä.Mulla sama. En halua kuluttaa vapaa-aikaa nukkumiseen, kun ois paljon muutakin tekemistä! Meen töihinkin mielelläni aikaisin, jotta pääsen ajoissa pois ja ehdin tehdä muutakin kuin töitä.
Mulla on laiskuuden sijaan jonkinasteinen lamaantuminen. Mutta liekkö enempi burnout kuin mitään muuta.Minä ainakin olen patalaiska. Tälläkin hetkellä olisi miljoona asiaa tehtävänä, mutta luen mieluummin kirjaa ja nuokun välillä.
Teininä tuli nukuttua aina kun pystyi kellon ympäri ja ylikin. Anna nukkua, kyllä ikä tekee myöhemmin tehtävänsä. Minulle ainakin teki. Enään ei nukuta kuten ennen vanhaan. Höh.Meillä kyllä nuoriso on ymmärtänyt tuon.
Ja kasvaminen on rankkaa ja vaatii voimia. Annan heidän nukkua tiettyyn rajaan asti .
Kun nuori nukkuu, se on kuin laittais rahaa pankkiin. @Vanhakansa

Mulla on laiskuuden sijaan jonkinasteinen lamaantuminen. Mutta liekkö enempi burnout kuin mitään muuta.
No ainakin kolmeenkymppiin saakka!Pätee alle kolmekymppisiin?rankkaa on ainakin välillä...
![]()
Mä olen koittanut selittää samaa itelle mutta alan vihdoin myöntää vain olevani helvetin laiska.Mulla on laiskuuden sijaan jonkinasteinen lamaantuminen. Mutta liekkö enempi burnout kuin mitään muuta.