Deleted member 126401
Ei tule hommista mitään kun hiihtoa pitää jännittää. Tuleekohan kultaa 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kyllähän se tämäkin on ihan realistinen vaihtoehto. Itsensä juksaaminen on vaan paljon helpompaa. Helppo elämähän se mulla on jos yhtään ulkopuolisia kuuntelen.Mä olen koittanut selittää samaa itelle mutta alan vihdoin myöntää vain olevani helvetin laiska.
Ei tullut ei, kerrankin kun mä tuijotan hiihtoa niin ei!Ei tule hommista mitään kun hiihtoa pitää jännittää. Tuleekohan kultaa![]()
Mulla on laiskuuden sijaan jonkinasteinen lamaantuminen. Mutta liekkö enempi burnout kuin mitään muuta.
Ei tullut ei, kerrankin kun mä tuijotan hiihtoa niin ei!![]()
Kilpirauhsen vajaatoiminnassa on saamattomuus (ei pimpsan) yksi iso oire ja kun sain sitten moisesta diagnoosin ja lääkkeet niin kuvittelin musta tulevan superahkera, väärin. Sen jälkeen en ole enää uskotellut mitään itselleni vaan myöntänyt olevani patalaiska.Kyllähän se tämäkin on ihan realistinen vaihtoehto. Itsensä juksaaminen on vaan paljon helpompaa. Helppo elämähän se mulla on jos yhtään ulkopuolisia kuuntelen.![]()

Jos tehtävälistalla alkaa olla 3+ tehtävää niin en saa mitään aikaan koska ahdistun siitä, että pitäisi tehdä kaikkea.
Heitäs joku hyvä resepti sydämmelle, vois joskus koittaa kun sattuu tiskillä eteen.Hitsin hitsi. Ostin pari possunsydäntä, että huomenna saa fiiniä sapuskaa. Unohtui kuitenkin ananasmurska ostaa.
Kai se on vain pistettävä niin pieneksi, että mureutuu ihan hauduttamalla.
Paloiksi, kattilaan kiehumaan ja koirille.Heitäs joku hyvä resepti sydämmelle, vois joskus koittaa kun sattuu tiskillä eteen.
Halki, poikki ja pinoon: nyt ja heti.
Heitäs joku hyvä resepti sydämmelle, vois joskus koittaa kun sattuu tiskillä eteen.