Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä herään mielelläni aikaisin. Mutta mun kohdalla sillä ei ole mitää tekemistä menestyksen kanssa .

Herään ajoissa ihan spontaanisti. Joskus kyllä nukuttaa niin paljon, että tekisi mieli nukkua koko pvä. Ja silloin pitääkin nukkua .

Jos on vapaa viikonloppu töistä, tulee silloinkin noustua yleensä 7-8 pintaan. Vapaa-aika on niin kallista mulle että ei pidä hukata sitä nukkumiseen. Rapia tunti niin pääsis syömään. Ensviikolla uutta ohjelmaa jumppaan. Alaselkä kipuilee jostain syystä, pitää vissiin venytellä vähä enemmin. Nätti kassatyttö hymyili mulle eilen, ihan jees. Siinä ny hetkeks OT:tä.

Jos on vapaa viikonloppu töistä, tulee silloinkin noustua yleensä 7-8 pintaan. Vapaa-aika on niin kallista mulle että ei pidä hukata sitä nukkumiseen. Rapia tunti niin pääsis syömään. Ensviikolla uutta ohjelmaa jumppaan.
Mulla sama. En halua kuluttaa vapaa-aikaa nukkumiseen, kun ois paljon muutakin tekemistä! Meen töihinkin mielelläni aikaisin, jotta pääsen ajoissa pois ja ehdin tehdä muutakin kuin töitä.

Mulla sama. En halua kuluttaa vapaa-aikaa nukkumiseen, kun ois paljon muutakin tekemistä! Meen töihinkin mielelläni aikaisin, jotta pääsen ajoissa pois ja ehdin tehdä muutakin kuin töitä.
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka nukkuisi 10 asti ja menisi töihin 12 aikaan, töistä kun pääsee niin ketään eikä mitään ole missään.
Koulussakin oli ihan parhaita päivät että mentiin 8 ja päästiin 13-14.

Minä en ainakaan kaipaa mitään tai ketään. Tai joita kaipaan, nään kyllä.

Poissa silmistä, poissa mielestä.

Silti pidän kyllä siitä, että herään aamusta, niin kerkiää puuhata. Yöunista en silti tingi. 8 h minimi.

Kuin myös. On kiva olla ajoissa niin on koko pvä aikaa tehdä vaikka mitä.

Mutta kyllähän myöhään nukkuminen liitetään laiskuuteen ja aikaisin herääminen ahkeruuteen. Varmaankin siitä syystä kun moni subjektiivisesti juuri ajattelee, että "kun herää aikaisin, on aikaa tehdä vaikka mitä muuta myös".

Meillä kyllä nuoriso on ymmärtänyt tuon.
Ja kasvaminen on rankkaa ja vaatii voimia. Annan heidän nukkua tiettyyn rajaan asti .
Teininä tuli nukuttua aina kun pystyi kellon ympäri ja ylikin. Anna nukkua, kyllä ikä tekee myöhemmin tehtävänsä. Minulle ainakin teki. Enään ei nukuta kuten ennen vanhaan. Höh.

Itse en ole laiska vaikka joskus laiskottaa.
Joskus tekemättömyys on ihan hyvää vaihtelua.

Back
Ylös Bottom