Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olispa aikaa toisellekin harrastukselle salin lisäksi. Haluaisin mennä taas pitkän tauon jälkeen joogaan, mutta ei vaan repeä joka paikkaan, päivistä loppuu tunnit. Kotonahan vois joogata kans, mutta koskaan en saa aikaiseksi.

Sama!
Paitsi en ole juuri joogaillut. Joskus olen kokeillut.
Olisi myös pari muuta lajia jota alan harrastamaan kunhan jälkikasvu pääsee omilleen. Siihen ei ihan kovin kauaa enää mene .
Näin kun uuden ajan vanhana piikana elelee niin voi sitten kaiken vapaa-ajan harrastella eikä kukaan kysele perään .

E: Joo, vois kotonakin. Itse ainakin olen niin hyvä lintsaamaan jos kotona meinaan jotain tehdä. Siksi: ei.

Jossain vaiheessa tekis kyllä mieli aloittaa jonkunlainen tanssiharrastus uudestaan, ei mitään liian rankkaa ja rennosti. Tai edes joogailua kokeilla. Mutta just nyt tekee mieli vaan kyykätä.

Jossain vaiheessa tekis kyllä mieli aloittaa jonkunlainen tanssiharrastus uudestaan, ei mitään liian rankkaa ja rennosti. Tai edes joogailua kokeilla. Mutta just nyt tekee mieli vaan kyykätä.
Tanssissahan on se kiva, että rankkuuden voi ite valita. Tossakin muutama eri pro-tyyli.

Sama!
Paitsi en ole juuri joogaillut. Joskus olen kokeillut.
Olisi myös pari muuta lajia jota alan harrastamaan kunhan jälkikasvu pääsee omilleen. Siihen ei ihan kovin kauaa enää mene .
Näin kun uuden ajan vanhana piikana elelee niin voi sitten kaiken vapaa-ajan harrastella eikä kukaan kysele perään .

E: Joo, vois kotonakin. Itse ainakin olen niin hyvä lintsaamaan jos kotona meinaan jotain tehdä. Siksi: ei.
Mä oon joskus aiemmin ihan harrastanutkin joogaa, ja tykkään siitä kyllä. Tuli joskus olosuhteiden pakosta vaan taukoa siihen, ja sit en oo enää kerennyt mennä takaisin. Ehkä mullakin on sit joskus taas aikaa sille, joskus isompana. Tai siis vanhempana.

Kotona on aina niin paljon kaikkea muuta hommaa, että ei sille joogalle jää aikaa tai energiaa. Eikä kyllä oo riittävän rauhallista tilaakaan missä joogata. Joten: ei tuu tehtyä.

Joskus näin kyllä jonkun videon jossa joogattiin sängyllä :ROFLMAO: siihen mäkin voisin kyetä kotona. Mutta ennenku pojat innostuu nii sanottakoon ettei ollu semmonen video.

Mä oon joskus aiemmin ihan harrastanutkin joogaa, ja tykkään siitä kyllä. Tuli joskus olosuhteiden pakosta vaan taukoa siihen, ja sit en oo enää kerennyt mennä takaisin. Ehkä mullakin on sit joskus taas aikaa sille, joskus isompana. Tai siis vanhempana.

Kotona on aina niin paljon kaikkea muuta hommaa, että ei sille joogalle jää aikaa tai energiaa. Eikä kyllä oo riittävän rauhallista tilaakaan missä joogata. Joten: ei tuu tehtyä.

Joskus näin kyllä jonkun videon jossa joogattiin sängyllä :ROFLMAO: siihen mäkin voisin kyetä kotona. Mutta ennenku pojat innostuu nii sanottakoon ettei ollu semmonen video.
Piti minunkin kysyä, että oliko se pareittain tehtävää sänkyjoogaa? :whistle:

Maanantai illan pärinät :rock::oujee:

Aika vähän tullut kyseistä bändiä kuuneltua, seuraavaksi jotakin sankariheviä.

Viimeksi muokattu:
Huomasinpa, ettäjotta jos japaniaan haluaa viiä kodeiinia, tarttee olla erityislupa. No lupa hakuun ja nyt odotellaan Yakuzan käyntiä tai jotain. :cautious:

Se on taas se aika vuodesta, kun saa herkkua:
leipä.webp
Lopuista soppa.

Väittävät, että leijonat, eli menestyjät, nukkuvat 3-4h per yö. Heräävät 3-4am. Treenaavat. Tekevät bisnestä, hoitavat yritystä, 7 päivää viikossa puoleen yöhön asti. Sitten kuolevat rikkaana. Ilman että ehtivät nauttia menestyksestä.

Lampaat nukkuu 8-10h per yö. Herääminen kestää kaksi tuntia. Ennen lounasta saattaa olla tunti tuottavaa aikaa. Mutta harvemmin viittii aloittaa, koska lounas painaa päälle. Lounaan jälkeen ei jaksa ku on sokerit katossa. Illalla tulee telkkarista hyvää ohjelmaa, niin ei viitti tehdä mitään.

Olen lammas.

Myös lottoan ahkerasti.

En yhtään muista mistä luin että aikaisen heräämisen on osoitettu liittyvän menestyksekkyyteen elämässä. En kyllä yhtään ole varma siitä. Ihan samahan se on mihin vuorokauden aikaan ne tuottavat tunnin ovat, vai mitä? Jotkut ovat iltavirkkuja.

Back
Ylös Bottom