Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä, mutta ei ole vielä irma rapottia antanut..enkä jaksa mennä nuuhkimaan kahvoja.

D6509015-E2C7-4F70-AB2F-763B135E710B.webp

Olen kohteessa.

Maha pömpöttää, tuli syötyä noita karamellejä liikaa iski huono omatunto, seuraavassa elämässä olen sitten sellainen karpaasi veistos. :whistle:

Rommia lasissa, musiikkia juutuupista ja kämpän epätoivosta järjestelyä. Vaatehuone tuli käytyä läpi, polvenkorkuinen kasa hävitettävää riepua. Makuuhuone siirtyi toiseeen tilaan, kohta jos bastun napsauttais päälle, ei mahottomia juopotteluja että pääsee aamusta rankaisemaan itteään salille.

Niin, kuten sanottu, sadan vuoden takaa kun ihmiset näkisi mitä rokotteilla on voitettu, niin pitäisivät lähinnä ihmeenä. Polio, isorokko ymsjneetc..
Niin, en minä sanonutkaan olevani rokotevastainen missään määrin, vaan kyseenalaistan nopeasti mutatoituvia viruksia vastan rokottamista. Oletan, että olet tietoinen, että polion ja influenssa-viruksen muuntautumiskyky on aika lailla eri luokkaa, eikä influenssaa hävitetä rokottamalla, päinvastoin.

Edelleen olen sitä mieltä, että riskiryhmille ehdoton ja samaten herkän tartuttamisympäristön henkilökunnalle (esim. sairaala, koulu, päiväkoti) suositeltava. Terveelle normijantterille oman fiiliksen mukaan.

Ajattelin mennä vetäisemään tänään bravuurini eli T-luupihvin, mutta olen tainnut saada flunssan. Onneksi pian pääsee kotisuomeen, siellä on ainakin kämpässä lämmin.

Koskakohan kutsumus alkaisi elättämään.
Ei taida mulla ainakaan koskaan tapahtua. Täytyy vaan päästä rikkaisiin naimisiin :rolleyes:

Mä sulaudun varmaan kohta osaksi sohvaa. Ei toivoakaan salille lähtemisestä edelleen, koska vieläkin flunssa. Vitutuskerroin: järjetön. Parempaa viikonloppua teille!

Munkin piti tänään junpata, mutta olin koirien kanssa lähemmäs 3 tuntia samoilemassa mettässä. Kuvia räpsitty samalla 306. Kuka ne jaksaa käydä läpi ?

Back
Ylös Bottom