Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm...Lääkärissä käynti taisi auttaa, koska olo heti paljon parempi kun kuuli ettei ole taas keuhkokuumeNyt tää ilta huilitaan silti, ettei tulekaan. Takat hohkaa täysillä, kohta voi olla vaikka alasti.
Ko. ihminen ei ole tehnyt minulle mitään pahaa ja varmaan hyvä laulaja mutta jokin siinä vain ärsyttää minua aivan suunnattomasti.Kaiken lisäksi mua ärsyttää kun Saara Aalto pääsi suoraan Euroviisuedustajaksi.
Minua ärsyttää lähinnä se, kun pääsee sinne noin vain. Miksi?Ko. ihminen ei ole tehnyt minulle mitään pahaa ja varmaan hyvä laulaja mutta jokin siinä vain ärsyttää minua aivan suunnattomasti.
Niin, en minä sanonutkaan olevani rokotevastainen missään määrin, vaan kyseenalaistan nopeasti mutatoituvia viruksia vastan rokottamista. Oletan, että olet tietoinen, että polion ja influenssa-viruksen muuntautumiskyky on aika lailla eri luokkaa, eikä influenssaa hävitetä rokottamalla, päinvastoin.Niin, kuten sanottu, sadan vuoden takaa kun ihmiset näkisi mitä rokotteilla on voitettu, niin pitäisivät lähinnä ihmeenä. Polio, isorokko ymsjneetc..
Ei taida mulla ainakaan koskaan tapahtua. Täytyy vaan päästä rikkaisiin naimisiinKoskakohan kutsumus alkaisi elättämään.