Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mit vit. Aina kun eksyn ScanBurgeriin, mietin miksi taas olen täällä. Ikinä se ei oo hyvää.

Pitäis varmaan koittaa useammalla paikkakunnalla.

Ei ole hyvää ScanBurgeria sattunut minunkaan kohdalle. Aikanaan oli jumalainen Sibyllan pikku koppi tuossa keskustassa, mutta sitten se hävisi. Burger King ja Mäkki jees.

Äkkiseltään muisteltuna hyvät burgerit saanu Scaneista:
- Toijalan Neste
- Sipoon Neste
- Mahdollisesti Kaarinan Neste (en muista tarkkaan)

Sen sijaan luokatonta kuraa tullut eteen ainakin Kuortaneen Nesteellä. Jossain toisessakin oli, mutta en muista missä.

Siinä tais olla muuten kaikki kerrat kun olen noita imaissut kapeisiin kasvoihin, eli otantakin on aika suppea.

Voi vitun vittu että osaa aikuisella Miehellä palaa hermot pelatessa videopelejä.

Onneksi itsehillintääni on koulittu vuosien saatossa, mm. täysin turhasta nalkuttamisella, sillä äsken oli melko lähellä, etten nakannu Pleisteissöniä ikkunasta. Ja repiny samalla vaivalla telkkaria seinästä ja laittanu samasta aukosta.

En viitsi enää ottaa osaa burgerikeskusteluun. Luulette vielä että minulle maksetaan mainostamisesta.

Voi vitun vittu että osaa aikuisella Miehellä palaa hermot pelatessa videopelejä.

Onneksi itsehillintääni on koulittu vuosien saatossa, mm. täysin turhasta nalkuttamisella, sillä äsken oli melko lähellä, etten nakannu Pleisteissöniä ikkunasta. Ja repiny samalla vaivalla telkkaria seinästä ja laittanu samasta aukosta.
Naisista on vissiin sittenkin joskus myös hyötyä?! :LOL:

Kuka nykypäivänä nalkuttaa? Eikö se ole vähän last season- juttu?

Toim.huom. Minulla ei ole miestä .

Suosittelen!

Tosin mun "neuvot" voi olla hieman kyseenalaisia oman tilanteeni tähden .

Jokainen nainen nalkuttaa, joka on ollut alle kahden metrin säteellä meikäläisestä yli kaksi minuuttia.

Supervoimani.

No kerro sen sun ikuisuussuosikin sijaan paras burgeripaikka Turussa? :kuola:

Ei siellä ole.

No Koulun terassi kesällä, mutta sen maku riippuu kesästä. Hodari on myös hyvä. Naughty on nyt parempi kuin Hese/BK/Mäkki, mutta ei nyt mikään huikea.

Lone starria on jotku suositellut, en ole käynyt.

Back
Ylös Bottom