Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öööööäääörgh

e: kuka menis päivystämään mun tilalta huomenna? Voin ottaa rahat kumminkin pois kuleksimasta..
Minä voin mennä. Huudan ovelta kaikille: menkää terveyskeskukseen.
Sitten sun ei tarvitse enää ikinä päivystystää.

Mutku mää päivystän leikkaussalia, ei ole ovea mistä huutaa sitä.
Voin mä sinnekin mennä huutelee. Olen hyvä siinä .

E: Ommuute hyvä keli päivystää. Sit vielä jos olisi provikkapalkka.

Voin mä sinnekin mennä huutelee. Olen hyvä siinä .

E: Ommuute hyvä keli päivystää. Sit vielä jos olisi provikkapalkka.

Sais olla enemmän pakkasta. Nyt kaikki hihhulit menee hiihtämään, ulkoilemaan ja kaikkea muuta ihme hippeilyä. Tollanen -30 mittariin, niin ihmiset ymmärtää pysyä rauhassa sisällä.

Yritin olla henkisesti vahva ja kiertää hesburgerin, lopulta havahduin seisomassa Hesburgerissa tekemässä tilausta..en voinut paeta enää.

Söin myös laiskiaispullan... Syytän huonoja yö unia sekä kiireellistä aamua.

Minä söin vasta aamupalan. Vasta valmistunutta hernesoppaa palvatulla kalkkunalla.

Hesepulla hyvä vaihtoehto. Pitääkin kantaa kupong-nivasta autoon, jos vaikka joskus lounaaksi.

Itellä ei mennyt kauaa... Tein tilauksen katsomalla mitä niillä on valmiina. Ei ehkä ihan tuoreinta, mutta ihan hyvää. Oikeastaan sen aika hyvin tietää mitä tehdään eniten.

Noista suurimmista burger ketjuista burger king on ehdoton suosikki, pyrin siihen kuitenkin että käyn mahdollisimman vähän noissa pikaruoka mestoissa.:LOL::unsure:

Saakeli ku torkahdin, ihan väsy olo edelleen.

Paras setti pikaburgereista on Scan Burgerissa. Tosin osassa paikoista ihampaskaa, ja myös eri annoksissa on paskoja.

Tasalaatuisista ei oo Le BigMacin voittanutta.

Hesen kerros hyvin tehtynä ja vähemmällä majoneesilla ihan ok.

Burger Kingiä on tullu vedettyä sen verran kännissä ja darrassa että alkaa oksettaa pelkkä ajatus.

Tässä alkaa piristyä! Ruokahalu ja nälkä herännyt ja jaksoin jopa siivota kämpän. Jos vielä varmuuden vuoksi yksi lepopäivä ja sitten varovaisesti salille.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005555711.html

Chuck Norris on Helsingissä

giphy.gif

Kiitos tuosta pikaruokakeskustelusta. Jotenkin kovasti tekis mieli loikata autoon ja hakea vähän iltapalaa. :cautious:

Muutoin suunnitelmissa kaksi ässää, suihku ja sohva. Tosin ei samaan aikaan.

Back
Ylös Bottom