Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkeleen flunssa. Elättelin toiveita että tänään salille mut saa nähdä. Just nyt pää täynnä räkää ja hirveä hedari. Taida skipata huomiselle, sit tuleekin viikko taukoa täyteen..

Minä pääsen TJJ:n lempparihampurilaispaikkaan perjantaina. Ainakin työkaveri lupas, että koulutuksen jälkeen pääsen sinne ja Toripolliisia halaamaan.

Ei siellä ole.

No Koulun terassi kesällä, mutta sen maku riippuu kesästä. Hodari on myös hyvä. Naughty on nyt parempi kuin Hese/BK/Mäkki, mutta ei nyt mikään huikea.

Lone starria on jotku suositellut, en ole käynyt.
Surullista. :cry: Naughtyssa oon käyny vaan kertaalleen, tarttis varmaan käydä uudestaan.
Ja jos se doktorin suosikkipaikka nyt kerran tulee niinkin lähelle kuin Treelle, niin tarvinnee jollakin vierailulla poiketa sielläkin :nolo:

Jaa, pitäskö sitä vähän lumitöitä..

Liitteet

• IMG_20180207_084238.webp
    IMG_20180207_084238.webp
    97,1 KB · Katsottu: 203
Koulutuksen viimeinen simulaatio ja eiköhän se nakki napsahtanut, vieläpä anafylaksia. Olen nyt ollut sekä elvytyksessä että flaksiassa toimijana, hyvä tietää että homma kuitenkin sujuu.

Minä pääsen TJJ:n lempparihampurilaispaikkaan perjantaina.

Törkeetä kehuskella tuollai. Sätänä.

Surullista. :cry: Naughtyssa oon käyny vaan kertaalleen, tarttis varmaan käydä uudestaan.
Ja jos se doktorin suosikkipaikka nyt kerran tulee niinkin lähelle kuin Treelle, niin tarvinnee jollakin vierailulla poiketa sielläkin :nolo:

Kannattaa kun ohitte menee. IMO.

Chuck Norris on oikeasti kuollut mutta kuolema ei ole uskaltanut vielä kertoa sitä.
Sai taas nauraa kun luki noita juttuja, junnu kun joskus kertonut että pelottaa mennä nukkumaan pimeässä niin olen kysynyt että tiedäkö miksi Chuck Norris nukkuu valota päällä? Koska pimeä pelkää häntä :)

Koulutuksen viimeinen simulaatio ja eiköhän se nakki napsahtanut, vieläpä anafylaksia. Olen nyt ollut sekä elvytyksessä että flaksiassa toimijana, hyvä tietää että homma kuitenkin sujuu.
Minähän olin armeijassa taistelulämäri, eli normitaistelijan hommien lisäksi sain kantaa laukkua ja maalitaulu-merkkiä. Ja tietty lisänä 3kk extraa kenttälääkinnän opettelua, se oli silti ihan hyödyllistä ja jopa hauskaa. Anafylaksia-harjoitus muistuu kenttähoidossa mieleen ehkä yksinkertaisimpana: Kynä reiteen ja sairaalaan. Kaikkea hauskaa harjoteltiin, veri lensi, kun tehtiin toisillemme tippatreenejä. Intuboinnit ja tikkaukset sentään harjoteltiin nukelle ja keinoiholle. Oh memories.

Sinällään mullahan on se helpoin jobi, kun potilas on jo mahdollisimman hyvässä tehohoidossa; leikkuri on se viimeinem etappi, sieltä jos ei selviä niin sitten se on menoa. :LOL:

Kannattaa kun ohitte menee. IMO.
Täytyy pistää muistiin, kun jonkun verran tulee kuitenkin siellä pyörittyä!

Kraah mikä työpäivä. Täytyis etsiä tieteellisiä artikkeleista hyvin spesifistä aiheesta, mutta ei löydy. MITÄÄN. Alkaa olla jo kaikki mahdolliset hakusanayhdistelmät käytetty ja vitutus vaan kasvaa. :mad: Jos vähän aikaa vielä etsiskelis, koska en suostu uskomaan, ettei sellaisia olis muka julkaistu. En vaan onnistu löytämään niitä. :kakka:

Back
Ylös Bottom