Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkaa pikkuhiljaa kyrsiä ja masentaa tää sairastaminen. Haluan jo liikkumaan!

Millä alalla jaksaa joku välittää arvosanoista, jos tentti mennee läpitte?
Varmaan kaikilla, jotka hakee vaikka tohtorikoulupaikkaa (rahoitettua) tms. Itsehän välitin lähinnä sen takia, että sai 500€ stipendin ku suoriutui "with distinction" ja toisaalta, kyllä se arvosana ainakin näin aikuisena korreloi melko hyvin opitun tason kanssa.

Varmaan kaikilla, jotka hakee vaikka tohtorikoulupaikkaa (rahoitettua) tms. Itsehän välitin lähinnä sen takia, että sai 500€ stipendin ku suoriutui "with distinction" ja toisaalta, kyllä se arvosana ainakin näin aikuisena korreloi melko hyvin opitun tason kanssa.

Kah. No taas oppii jotain uutta, meillä kun tohtorikouluun pääsee kuka haluaa ja arvosanojen merkitys osaamiseen on melkolailla pyöreä nolla.

Joo on tämäkin totta. Tosin noi mun opiskelijat on vielä hyvin pitkällä yhtään mistään jatko-opinnoista, kun ovat ihan alkuvaiheessa vasta.. Mutta ehkäpä jotkut jopa ajattelee sitä noiden opintojen jälkeistäkin elämää jo.

Sitä paitsi @TJJ eikös lääkiksessä usein aloitella väitöskirjahommat jo hyvissä ajoin sen LL-tutkinnon aikana? Silloin ne saadut arvosanat ei niin paljon voi varmaan ees vaikuttaa, kun ei oo kaikkia opintoja suoritettukaan.

On kyllä tosiaan ollut turha työpäivä, onneks ei tarvinnut osallistua turhanpäiväiseen palaveriin joka on tällä hetkellä kestänyt 2h ja jatkuu vaan...

Mun pitäis olla kahdessa paikassa yhtäaikaa töissä mutta ei viitsi hötkyillä kun on työtaistelu ja kaikkee .

Mun pitäis olla kahdessa paikassa yhtäaikaa töissä mutta ei viitsi hötkyillä kun on työtaistelu ja kaikkee .

Minä en viitsi hötkyillä koskaan. Yksi asia kerrallaan.

On vähän heikko olo, "puolikuntoisena" jalkatreeni vie vähän mehut.

Öööööäääörgh

e: kuka menis päivystämään mun tilalta huomenna? Voin ottaa rahat kumminkin pois kuleksimasta..

Back
Ylös Bottom