Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kyllä. Viimeisillä voimillani raahaudun salille vaikka junakin myöhässä ja mitä kaikkea, niin matkalla maha muuttunut hervottomaks palloksi ja siellä möyrii joko alien tai hervottomat ilmavoimat. Ainoa pelastus ettei oo jalkapäivä.

Kun olin vuonna kirves ja miekka rv 38+ sairastin mahataudin. Silloin olin aivan varman, että olisin ensimmäinen ihminen joka synnyttäisi suun kautta .

Mun sisuksissa ei tätä nykyä asu kyllä enää kuin yksi vähäsen ärtynyt suolisto ja lauma yli-innokkaita munasoluja, niin ei voi senkään piikkiin pistää enää turvotuksia...

Eli täytyy olla kyse kielten opettamisesta, käsienheiluttelu viittaa vahvasti välimerellisiin kieliin, esim italiaan tai espanjaan.
Tohtorilta mahtavaa päättelyä :LOL: onhan tuossa ideaa..
hobbitess pala ulos, hobbitess näytä dorkille pala.
Heheh, ne vaan naurais mulle, ja jatkais sitä valitusta. Ei kannata siis (n)
Viittomakieli tuli itselleni mieleen...mutta eikös nuo ole yks ja sama(n)
Sehän kyllä just on käsienheiluttelua :ROFLMAO: Varsinaisia salapoliiseja.

Mun sisuksissa ei tätä nykyä asu kyllä enää kuin yksi vähäsen ärtynyt suolisto ja lauma yli-innokkaita munasoluja, niin ei voi senkään piikkiin pistää enää turvotuksia...
Onko mulla nyt mennyt jotain ohi?

Back
Ylös Bottom