Sain poistettua vihdoin revenneen kumin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan kaikilla, jotka hakee vaikka tohtorikoulupaikkaa (rahoitettua) tms. Itsehän välitin lähinnä sen takia, että sai 500€ stipendin ku suoriutui "with distinction" ja toisaalta, kyllä se arvosana ainakin näin aikuisena korreloi melko hyvin opitun tason kanssa.Millä alalla jaksaa joku välittää arvosanoista, jos tentti mennee läpitte?
Varmaan kaikilla, jotka hakee vaikka tohtorikoulupaikkaa (rahoitettua) tms. Itsehän välitin lähinnä sen takia, että sai 500€ stipendin ku suoriutui "with distinction" ja toisaalta, kyllä se arvosana ainakin näin aikuisena korreloi melko hyvin opitun tason kanssa.
Joo on tämäkin totta. Tosin noi mun opiskelijat on vielä hyvin pitkällä yhtään mistään jatko-opinnoista, kun ovat ihan alkuvaiheessa vasta.. Mutta ehkäpä jotkut jopa ajattelee sitä noiden opintojen jälkeistäkin elämää jo.Varmaan kaikilla, jotka hakee vaikka tohtorikoulupaikkaa (rahoitettua) tms. Itsehän välitin lähinnä sen takia, että sai 500€ stipendin ku suoriutui "with distinction" ja toisaalta, kyllä se arvosana ainakin näin aikuisena korreloi melko hyvin opitun tason kanssa.
Sitä paitsi @TJJ eikös lääkiksessä usein aloitella väitöskirjahommat jo hyvissä ajoin sen LL-tutkinnon aikana?
Eri aloilla eri käytännöt näköjään!Monet aloittaa joo, ei kaikki. Mutta vaikka aloittaa milloin niin ei kukaan mitään arvosanoja kysele.
Mun pitäis olla kahdessa paikassa yhtäaikaa töissä mutta ei viitsi hötkyillä kun on työtaistelu ja kaikkee .
Toinen epäily keskiolut.
Mulla särkee vähän päätä ja sitä ei noin yleensä ottaen särje koskaan. Ensimmäinen epäily aivokasvain.
Mun edellä oli kaupassa daami jolla oli ananasmurskaa ja piparkakkuja.Kaupassa edellä olevalla nuorella miehellä oli ostoskorissa kaljaa ja pullapitko. Aloin vähän kadehtia.
Minen ainakaan pysty sitä niin paljon juomaan että se noihin tehoaisi.Väärin. Keskiolut auttaa kaikkiin vaivoihin, kuten naisten rumuuteen ja miesten tyhmyyteen.
Ei ole rumia naisia. On vain liian vähän viinaa tai liian valoisaa.Väärin. Keskiolut auttaa kaikkiin vaivoihin, kuten naisten rumuuteen ja miesten tyhmyyteen.