tsek#Äänestetty.
Pyhäpäivän ratoksi irrotettu yksi inline-six.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tsek#Äänestetty.
Onko ropellia?Oikea, vasen, nenässä se sormi on kuitenkin. Hemmetti kun on tullut ostettua liimapuulevyä kaikenlaisiin projekteihin, jotka eivät ole koskaan alkaneet ja jo unohtuneet. Hemmetillinen homma kantaa kaikki pois parvekkeelta.
nenässä se sormi on kuitenkin
Onko ropellia?
Munaton pannukakku, tsek.No nyt on munatonta touhua, piti se saakelin pannari tehdä munat unohtu, se jos mikä on aika munatonta tehdä pannaria ilman munia.
Oisit kokeillu heittää sinisen pillerin taikinan sekaan.Munaton pannukakku, tsek.
Ihmettelin miksi ei nouse. No ei, koska oli munaton.
Täällä on kertamaksu vitosen pintaan ja isolla kirkolla saa tokkopa maksaa varmaan kutosen.Ihan piruuttani katselin paikkakunnan avantouintitarjontaa.
Kallista lystiä sanon minä. Toki rahat täytyy jostain saada. Mutta ei mun kukkarolla kyllä avontoauida.
Ei sillä, että itse olisin timmi vaan ajattelin, että jos siellä tosiaan näkisi niitä vastakkaisen sukupuolen timmejä edustajia.
Täällä on kertamaksu vitosen pintaan ja isolla kirkolla saa tokkopa maksaa varmaan kutosen.
Lasken sen harrastusbudjettiini kun siellä käyn välillä. Kehonhuollollisesti erinomaista toimintaa ja mielelle veri veri jees.
Jos omistaisin palan rantaa, olisi tämä homma halvempaa. Mutta kun en, vielä.
Onneksi oma salikortti on niinkin kallis kuin 40 e vuosi. Hyi, liikaa sekin.Seitsemän egee saa täällä pulittaa jos haluaa uimaan ja saunaan.
Ajattelin myös kehonhuollon kannalta.
Mun oma harrastusbudjetti on aika pieni koska teinit lohkaisevst siitä oman osansa.
Seitsemän e
Mä vaihdoin just salia koska mun pitää koittaa kartuttaa sosiaalista pääomaa.Onneksi oma salikortti on niinkin kallis kuin 40 e vuosi. Hyi, liikaa sekin.
eihän tuo ole kun yhden oluen hinta: a-alueella nautittuna
tupakoitsijoilla palaa tuo summa päivittäin savuna ilmaan
Minä käyn avannossa noin joka kolmas vuosi, ei ole väliä mitä maksaa
Sulle suosittelen rauhaniemen kansankylpylää. Se on mukava mesta se vaikka sakkia kyllä riittää.To do listalla ehdottomasti:
Avantouinti ja huippukylmähoito, avanto lähin ja edullisempi. En edes tiedä kuin haikon kartanon(?) missä on tuollainen huippukylmähoito mahdollista?
Töihin pitäisi mennä aamulla mutta ei väsymyksestä tietoakaan.. saikut on nyt kuitenkin saikuteltu.