Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ulos virkistymään

#tsek
#ajankuluksi

F5DF3CCE-056F-4EC6-AD0F-DD99C4C570E9.webp

Sali, tsek
Juomapullo unohdettu salille, tsek
Varattu lounasravintola (yksi tähti) Pariisiin, parhaassa seurassa (yksin)

Viikkosiivous, tsek
Äänestys, tsek
Ruoanlaitto, tsek

Seuraavaksi kofeiiniton vaalikahvi ja pulla.

Vielä olisi vaikka mitä ohjelmaa tälle päivälle. Taidan ottaa vauhtia sohvalta.

Timmimpiä näkee avantouintipaikoissa.

Siellä taitaa viihtyä enemmän urheiluun suuntautuneita kuin uimahallissa keskimäärin.

Kai kuitenkin kontsa siristelit silmillä, kun edes yritit nähdä?

5 työvuoron viikonloppu kääntyy loppua kohden.. Kiva syödä aamupala treenin jälkeen töissä (y)

Liitteet

• DSC_0890.webp
    DSC_0890.webp
    43,4 KB · Katsottu: 149
Jahas eli nyt dieetti käyntiin, että voi joskus olla se fitti äiti uimahallissa :puntti::LOL:

Plaah, kolme päivää flunssaa takana ja sohvalla makoilu alkaa jo todella kyllästyttää.

Timmimpiä näkee avantouintipaikoissa.

Siellä taitaa viihtyä enemmän urheiluun suuntautuneita kuin uimahallissa keskimäärin.

Kai kuitenkin kontsa siristelit silmillä, kun edes yritit nähdä?
Ihan piruuttani katselin paikkakunnan avantouintitarjontaa.
Kallista lystiä sanon minä. Toki rahat täytyy jostain saada. Mutta ei mun kukkarolla kyllä avontoauida.

Ei sillä, että itse olisin timmi vaan ajattelin, että jos siellä tosiaan näkisi niitä vastakkaisen sukupuolen timmejä edustajia.

Viimeksi muokattu:
Minäkin olen vilukissa ympäri vuoden.
Mutta ajattelin sitä, itse lähinnä palautumisen ja kehonhuollon kannalta hyvänä asiana.

Kah. Vasen jos nyt aletaan nipottaan, mutta ei me sellaista.

Meinasin vain huolestua, eihän sitä nyt selvinpäin siivota. Kännykän näytöllä jäi piiloon.

Back
Ylös Bottom