Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oikea, vasen, nenässä se sormi on kuitenkin. Hemmetti kun on tullut ostettua liimapuulevyä kaikenlaisiin projekteihin, jotka eivät ole koskaan alkaneet ja jo unohtuneet. Hemmetillinen homma kantaa kaikki pois parvekkeelta.

Jaa, käyn vähän hitaalla.

Vähän taipunut, mutta minä nyt muutenkaan saa mitään suoraa koskaan aikaiseksi. Onhan enemmän "luonnetta".

Ihan piruuttani katselin paikkakunnan avantouintitarjontaa.
Kallista lystiä sanon minä. Toki rahat täytyy jostain saada. Mutta ei mun kukkarolla kyllä avontoauida.

Ei sillä, että itse olisin timmi vaan ajattelin, että jos siellä tosiaan näkisi niitä vastakkaisen sukupuolen timmejä edustajia.
Täällä on kertamaksu vitosen pintaan ja isolla kirkolla saa tokkopa maksaa varmaan kutosen.

Lasken sen harrastusbudjettiini kun siellä käyn välillä. Kehonhuollollisesti erinomaista toimintaa ja mielelle veri veri jees.

Jos omistaisin palan rantaa, olisi tämä homma halvempaa. Mutta kun en, vielä.

Täällä on kertamaksu vitosen pintaan ja isolla kirkolla saa tokkopa maksaa varmaan kutosen.

Lasken sen harrastusbudjettiini kun siellä käyn välillä. Kehonhuollollisesti erinomaista toimintaa ja mielelle veri veri jees.

Jos omistaisin palan rantaa, olisi tämä homma halvempaa. Mutta kun en, vielä.

Seitsemän egee saa täällä pulittaa jos haluaa uimaan ja saunaan.

Ajattelin myös kehonhuollon kannalta.
Mun oma harrastusbudjetti on aika pieni koska teinit lohkaisevst siitä oman osansa.

Seitsemän egee saa täällä pulittaa jos haluaa uimaan ja saunaan.

Ajattelin myös kehonhuollon kannalta.
Mun oma harrastusbudjetti on aika pieni koska teinit lohkaisevst siitä oman osansa.
Onneksi oma salikortti on niinkin kallis kuin 40 e vuosi. Hyi, liikaa sekin.

Seitsemän e

eihän tuo ole kun yhden oluen hinta: a-alueella nautittuna

tupakoitsijoilla palaa tuo summa päivittäin savuna ilmaan

Minä käyn avannossa noin joka kolmas vuosi, ei ole väliä mitä maksaa

Onneksi oma salikortti on niinkin kallis kuin 40 e vuosi. Hyi, liikaa sekin.
Mä vaihdoin just salia koska mun pitää koittaa kartuttaa sosiaalista pääomaa.
Tähän asti olen maksanut salista 10€/ vuodessa. Ei uusikaan kallis ole mutta enemmän kuin kympin.

eihän tuo ole kun yhden oluen hinta: a-alueella nautittuna

tupakoitsijoilla palaa tuo summa päivittäin savuna ilmaan

Minä käyn avannossa noin joka kolmas vuosi, ei ole väliä mitä maksaa

1. En käytä olutta
2. En tupakoi

Seitsemän egee tuntuu suurelta summalta vain jos on köyhä. Ei varmisti muiden mielestä.

Mun tekisi mieli kans käydä avannossa, mutta ei mulla ole edes sopivaa uimapukua eikä huvita lähteä kaupoille. Sopivan uimapuvun etsiminen on ihan kauhiaa.

To do listalla ehdottomasti:

Avantouinti ja huippukylmähoito, avanto lähin ja edullisempi. En edes tiedä kuin haikon kartanon(?) missä on tuollainen huippukylmähoito mahdollista?

Töihin pitäisi mennä aamulla mutta ei väsymyksestä tietoakaan.. saikut on nyt kuitenkin saikuteltu.

To do listalla ehdottomasti:

Avantouinti ja huippukylmähoito, avanto lähin ja edullisempi. En edes tiedä kuin haikon kartanon(?) missä on tuollainen huippukylmähoito mahdollista?

Töihin pitäisi mennä aamulla mutta ei väsymyksestä tietoakaan.. saikut on nyt kuitenkin saikuteltu.
Sulle suosittelen rauhaniemen kansankylpylää. Se on mukava mesta se vaikka sakkia kyllä riittää.

Back
Ylös Bottom