Deleted member 43228
Aerobinen on helppo, kun poljeksii isokumilla. Tulee siinä sivussa tuo aerobinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meikämustalaisella on
4mb laajakaista huushållissa & 512kb taskupuhelimessa
ei ole suuret kuukausikustannukset ja täysin riittävät nopeudet
Ja tätä typerää tekniikasta vähän pihalla olevien neuvontaa, mutta jos sulla on jo vanha modeemi seinässä, niin onko sulla siis asunnossa useampi verkkopistoke, jotka toimii yhtä aikaa? Mulla esim.nykyisessä on neljä, mutta vain yhteen tulee syöttö kerrallaan. Pitää käydä säätämässä sähkökaapissa, jos haluaa vaihtaa. Ei siis edes voi kytkeä kahta yhtä aikaa.
Pistää semmosen boksin sinne sähkökaappiin jakamaan, vaikka joka pistokkeeseen yhtäaikaa. Tai näin itse tein jossain välissä.
e: myöhemmin siirsin wlan-modeemin/reitittimen/laatikon pois sähkökaapista (langallisen verkon saamiseksi useampaan laitteeseen) olohuoneen pistokkeeseen ja kun kaikkiin huoneisiin tulee 2 piuhaa, niin tungin sitten olohuoneesta verkkopiuhan menemään takaisin sähkökaappiin, mistä se jatkaa tietään makuhuoneeseen.
Sturmabteilung Suomi rySiihen kylkeen sopisi kyllä hyvin jonkunlainen puoluetoiminta.
Siihen kylkeen sopisi kyllä hyvin jonkunlainen puoluetoiminta.
512kb
Vieläkö näin hidasta on tarjolla?
Kai se seuraavakin vaikuttaa kivalle? Btw, keksitkö sen jonku treeniohjelman itselles? Ku jotain vinkkejä joskus aiemmin kyselitMä kävin tänää siellä salilla jossa aloitan 1.2.
Vähän on haikea mieli kun se sali jossa tämän kk:n käyn on tosi kiva.
Olispa paljon aikaa ja rahaa niin jumppaisin molemmilla. Mutta ei ol' kumpaakaan.
Joo, on sekin kiva paikka. Mutta siellä toisella käy myös mun veli niin olisi kiva käydä siellä. En tosin ole varma onko se samaa mieltä asiastaKai se seuraavakin vaikuttaa kivalle? Btw, keksitkö sen jonku treeniohjelman itselles? Ku jotain vinkkejä joskus aiemmin kyselit
Mä kävin kavereiden kanssa ulkona syömässä pitkästä aikaa. Nyt jo turvallisesti kotisoffalla, ja on kyllä todellinen #lihavaolo. Tuli taas syötyä vähän liikaa.
No jospa alat tykätä siitä uudestakin salista!Joo, on sekin kiva paikka. Mutta siellä toisella käy myös mun veli niin olisi kiva käydä siellä. En tosin ole varma onko se samaa mieltä asiasta
Joo, sain. Teen nyt Wendlerin voimaohjelmaa tämän kevään. Sain jeesiä yhdeltä ihanalta joka sanoi, että tuo voisi olla hyvä. No, ei hän väärässä ollut. Ja syksylle on niin hyvä ohjelma, että oksat pois.
Ulkona syöminen on yksi maailman parhaimmista asioista koska pääsee #valmiiseenpöytään
sullahan vaikuttaa olevan kuviot selvillä, jos kerran syksyllekin jo joku ohjelma odottelemassa. 
Onhan tuo nyt ihan selkeä kun ei voi tarjota samaa uudessa paikassa niin ei sinun tarvitse maksaa.
Ilmoitat asian ja jos mukisee niin jätät maksamatta ja reklamoit perinnän, siinähän koittaa saada mutta helpoimmalla pääsee kun kysyy kuluttaja-asiamiehen kannan ennen tuota.
Mee tonne vetäseen. Tosin tais olla n. kilon pihvi minimissään mitä suostuivat paistaan.Ollut vähän mielellistä matalapainetta, joten taidan tarvita piristystä elämään.
T-luupihvi taitaa olla tarvitsemani.
Sitten etsimään lihakauppaa josta semmoisen saa.