Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

meikämustalaisella on

4mb laajakaista huushållissa & 512kb taskupuhelimessa

ei ole suuret kuukausikustannukset ja täysin riittävät nopeudet

Minulla sama 512kbs matkailupuhelimessa. Hyvin riittää whatssappiin ja satunnaisiin googlettamisiin. En näe suurta lisäarvoa suuremmissa nopeuksissa, jotka maksvat väh. kolminkertaisen hinnan. Kotona 100Mb valokuitu, myös riittävän nopea.

Ja tätä typerää tekniikasta vähän pihalla olevien neuvontaa, mutta jos sulla on jo vanha modeemi seinässä, niin onko sulla siis asunnossa useampi verkkopistoke, jotka toimii yhtä aikaa? Mulla esim.nykyisessä on neljä, mutta vain yhteen tulee syöttö kerrallaan. Pitää käydä säätämässä sähkökaapissa, jos haluaa vaihtaa. Ei siis edes voi kytkeä kahta yhtä aikaa.

Ei vaan on vanha netti käytössä kaapelin kautta, mutta sen liittymä päättyy kun se kytketään irti valokuidun tieltä. Valokuitu tulee taloyhtiön netiksi, itse oon vasta nyt siirtymässä kun pääsin eroon määräaikaisesta nettisopparista. Valokuitu tulee puhelinpistokkeen kautta.

Pistää semmosen boksin sinne sähkökaappiin jakamaan, vaikka joka pistokkeeseen yhtäaikaa. Tai näin itse tein jossain välissä.

e: myöhemmin siirsin wlan-modeemin/reitittimen/laatikon pois sähkökaapista (langallisen verkon saamiseksi useampaan laitteeseen) olohuoneen pistokkeeseen ja kun kaikkiin huoneisiin tulee 2 piuhaa, niin tungin sitten olohuoneesta verkkopiuhan menemään takaisin sähkökaappiin, mistä se jatkaa tietään makuhuoneeseen.

Mulla on 80-luvun loppupuolen talo, liekkö mun sähkökaapissa sellaisia erikoisuuksia, luulen, että siellä on vain sulakkeita. :D

Pitäisi alkaa etsimään uutta salia, helvetti kun ei taas nappaisi yhtään alkaa kiertelemään ja ihmettelemään. Täytyy toivoa, jos tuo illan Eurojackpot pamahtaisi kohdalle niin voisi muuttaa jonnekin metsään keskelle ei mitään ja rakentaa oman salin.

Mä kävin tänää siellä salilla jossa aloitan 1.2.
Vähän on haikea mieli kun se sali jossa tämän kk:n käyn on tosi kiva.

Olispa paljon aikaa ja rahaa niin jumppaisin molemmilla. Mutta ei ol' kumpaakaan.

Puuh, iltahuki taputeltu. Lihasoppaa naamaan ja hetki töllöä, aamuks takasin pitkää päivää. Pitää hakea kyl yks cola illaks, tilanne vaatii huomenna yhden rommin. Tai kaks.

Vieläkö näin hidasta on tarjolla?

iänkaikkisen vanha liittymä jota en ole suåstunut päivittämään nopeammaksi ja kalliimmaksi niin on

enkä päivitä

on aika panna maata

Mä kävin tänää siellä salilla jossa aloitan 1.2.
Vähän on haikea mieli kun se sali jossa tämän kk:n käyn on tosi kiva.

Olispa paljon aikaa ja rahaa niin jumppaisin molemmilla. Mutta ei ol' kumpaakaan.
Kai se seuraavakin vaikuttaa kivalle? Btw, keksitkö sen jonku treeniohjelman itselles? Ku jotain vinkkejä joskus aiemmin kyselit :)

Mä kävin kavereiden kanssa ulkona syömässä pitkästä aikaa. Nyt jo turvallisesti kotisoffalla, ja on kyllä todellinen #lihavaolo. Tuli taas syötyä vähän liikaa.

Kai se seuraavakin vaikuttaa kivalle? Btw, keksitkö sen jonku treeniohjelman itselles? Ku jotain vinkkejä joskus aiemmin kyselit :)

Mä kävin kavereiden kanssa ulkona syömässä pitkästä aikaa. Nyt jo turvallisesti kotisoffalla, ja on kyllä todellinen #lihavaolo. Tuli taas syötyä vähän liikaa.
Joo, on sekin kiva paikka. Mutta siellä toisella käy myös mun veli niin olisi kiva käydä siellä. En tosin ole varma onko se samaa mieltä asiasta :whistle:

Joo, sain. Teen nyt Wendlerin voimaohjelmaa tämän kevään. Sain jeesiä yhdeltä ihanalta joka sanoi, että tuo voisi olla hyvä. No, ei hän väärässä ollut. Ja syksylle on niin hyvä ohjelma, että oksat pois.

Ulkona syöminen on yksi maailman parhaimmista asioista koska pääsee #valmiiseenpöytään

Ollut vähän mielellistä matalapainetta, joten taidan tarvita piristystä elämään.

T-luupihvi taitaa olla tarvitsemani.

Sitten etsimään lihakauppaa josta semmoisen saa.

Joo, on sekin kiva paikka. Mutta siellä toisella käy myös mun veli niin olisi kiva käydä siellä. En tosin ole varma onko se samaa mieltä asiasta :whistle:

Joo, sain. Teen nyt Wendlerin voimaohjelmaa tämän kevään. Sain jeesiä yhdeltä ihanalta joka sanoi, että tuo voisi olla hyvä. No, ei hän väärässä ollut. Ja syksylle on niin hyvä ohjelma, että oksat pois.

Ulkona syöminen on yksi maailman parhaimmista asioista koska pääsee #valmiiseenpöytään
No jospa alat tykätä siitä uudestakin salista! (y)

Ooh Wendler, eli joku 5/3/1-versio? Oon tehny sitä muutamaankin kertaan, se on kiva :hyper: sullahan vaikuttaa olevan kuviot selvillä, jos kerran syksyllekin jo joku ohjelma odottelemassa.

Ulkona syöminen on todellaki miellyttävää luksusta välillä! Nyt tämä lihava lapsi vyöryy nukkumaan :zzzz:

Onhan tuo nyt ihan selkeä kun ei voi tarjota samaa uudessa paikassa niin ei sinun tarvitse maksaa.
Ilmoitat asian ja jos mukisee niin jätät maksamatta ja reklamoit perinnän, siinähän koittaa saada mutta helpoimmalla pääsee kun kysyy kuluttaja-asiamiehen kannan ennen tuota.

Asiakaspalvelija sanoi, että kohteessa olisi taloyhtiölaajakaista mutta puhelu isännöitsijälle paljasti jotain ihan muuta. Voihan tota toki koittaa jos se pelittää, mutta vähän epäilen. Täytyy huomenna kuitenkin käydä liikkeessä keskustelemassa asiasta.

Back
Ylös Bottom