Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo "kävele sisään ja kysy töitä" toimii varmasti joillain aloilla, mutta ihan yhtä varmasti se ei todellakaan kaikilla toimi. Nykyisellään on niin byrokraattista monessa paikassa, että kukaan ei saa päättää mistään, ja sitten jotain avoimuusperiaatteita, että jos aiotaan joku palkata, niin pitää ensin avoimesti ilmoittaa siellä ja täällä, että kaikilla on mahdollisuus lässynlässynlää.
Aika reiluaJep. Itsehän olen kirjoittanut työnkuvauksen erääseen työtehtävään kohdistaen sen täysin itselleni, enkä silti tullut valituksi siihen. Työnantaja oli tehnyt linjauksen, että ko. tason tehtäviin palkataan jatkossa vain väitöskirjan tehneitä (olen vain maisteri), osaaminen ja kokemus ko. työtehtävistä onkin sitten toisarvoista.
Aika reilua
Ainakin omat kokemukseni yliopiston palkkaus- ja työsuhdekuvioista on kyllä semmoset, että jos oisin ollut fiksu niin oisin hakeutunut ihan johonkin muualle töihin. Mutta täällä sitä ollaan, ainakin vähän aikaa vielä.![]()

No uskon! Hieno homma tietty, että kaikki meni sit kuitenkin noin hyvinJoo, vitutti muutaman päivän niin ettei veri meinannut kiertää. Loppujen lopuksi se meni kuitenkin hyvin, teen nyt käytännössä samoja hommia eri organisaation lipun alla samojen ihmisten kanssa, isommalla palkalla ja kevyemmällä byrokratialla![]()

No uskon! Hieno homma tietty, että kaikki meni sit kuitenkin noin hyvin
Saapa nähdä kuinka sitä itelle käy sitten kun tämä pätkä päättyy. Vähän jo pelottaa![]()
Jep. Itsehän olen kirjoittanut työnkuvauksen erääseen työtehtävään kohdistaen sen täysin itselleni, enkä silti tullut valituksi siihen. Työnantaja oli tehnyt linjauksen, että ko. tason tehtäviin palkataan jatkossa vain väitöskirjan tehneitä (olen vain maisteri), osaaminen ja kokemus ko. työtehtävistä onkin sitten toisarvoista.
JepKuuluu alaan, tuo pelko![]()
Tuo "kävele sisään ja kysy töitä" toimii varmasti joillain aloilla, mutta ihan yhtä varmasti se ei todellakaan kaikilla toimi. Nykyisellään on niin byrokraattista monessa paikassa, että kukaan ei saa päättää mistään, ja sitten jotain avoimuusperiaatteita, että jos aiotaan joku palkata, niin pitää ensin avoimesti ilmoittaa siellä ja täällä, että kaikilla on mahdollisuus lässynlässynlää.
Meikäläistä on ihan kotonta tultu kysymään duuniin.Henk koht olen istunut kotona ja työnantajapäästä on soiteltu että tuukko hommiin.
Ommuute pakkasta -27.
e: -28

Vain yksi nivel kipeänä.Vittuko on sormi kipiä, kahtesta nivelestä. Sätänä. Eikä ole edes tuseeraussormi.