Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina voi liikutella pelkkiä käsiä ilman painoja, jos ei oo riittävän pieniä painoja saatavilla!Burgeribuffetin jälkeen ei ole juuri huvittänut nousta työpisteeltä. Onneksi pystärin deload-päivä, toivottavasti löytyy tarpeeksi pieniä painoja.
Ei tämä nyt näin helppoa ole. Filosofian maisteri kun voi olla joko Master of Science tai Master of Arts (humanistit kai pääosin). Ja sitten kun soppaa keitellään vähän lisää, niin myös DI on oikeutetusti Master of Science. Sitten taas DI->tohtori tekniikan puolella ja badam, Tekniikan tohtori TkT, Doctor of Science (Technology), näin siis Suomessa, mutta vaikka jenkeissä tuo olisi vain DSc. Siis tekniikan alan tohtori on ainakin Doctor of Science.
Ite vedin tossa ennen puntti taas jättikinuskidonitsin tumman ja vahvan saattelemana. Siinä on kyllä hyvä preJunppa-kombo.
Miksen mä oo vieläkään saanu testattua tätä??! Huomenna olis sopivasti mavetreeni ja sitä varten tarttee kaiken mahdollisen energian.... taidan laittaa kinuskimunkin (tai useamman) ostoslistalle saman tien!Tiedä onko plaseboa, mutta aina kun oon vetäny nimenomaisen donitsin kahvin kera ennen treeniä, on kulkenu erityisen hyvin. Tänäänkin tuntu 25kg lisäpainoleuat kuin ois ilman painoja vedelly.Miksen mä oo vieläkään saanu testattua tätä??! Huomenna olis sopivasti mavetreeni ja sitä varten tarttee kaiken mahdollisen energian.... taidan laittaa kinuskimunkin (tai useamman) ostoslistalle saman tien!
Koitappa ilman. Sit vasta kulkeekin.Kyllä jumppa uusilla spandekseilla kulkee paljon mukavammin kuin vanhoilla![]()