Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu mikä tunari mä olen. Jätin kännykän junaan, mutta onneksi nopea chattiyhteys VR pelasti; tuovat sen mulle asemalle jos meen vastapalloon seuraavaa junaa!

Puuuhhh toivottavasti tää ei oo joku enne viikonlopulle...

Söin melkein kokonaisen grillikanan. Jäkpottia laitettu, auto pesty, lenkillä käyty vaikka eiliset kyykyt vähän kintuissa painoi. No varmaan tietää huomenna tehneesä sillai tyhmästi.

Burgeribuffetin jälkeen ei ole juuri huvittänut nousta työpisteeltä. Onneksi pystärin deload-päivä, toivottavasti löytyy tarpeeksi pieniä painoja.

Burgeribuffetin jälkeen ei ole juuri huvittänut nousta työpisteeltä. Onneksi pystärin deload-päivä, toivottavasti löytyy tarpeeksi pieniä painoja.
Aina voi liikutella pelkkiä käsiä ilman painoja, jos ei oo riittävän pieniä painoja saatavilla!

Mulla on olkapäät aivan hajalla eilisestä, ja rintalihaksetki alkaa vähitellen mennä tukkoon. Pitäis kohta lähteä töistä, mutta sitä varten pitäis pukea takki ja muut ulkokamppeet. Voi olla mahdotonta. Joudun ehkä jäämään töihin.

Ei tämä nyt näin helppoa ole. Filosofian maisteri kun voi olla joko Master of Science tai Master of Arts (humanistit kai pääosin). Ja sitten kun soppaa keitellään vähän lisää, niin myös DI on oikeutetusti Master of Science. Sitten taas DI->tohtori tekniikan puolella ja badam, Tekniikan tohtori TkT, Doctor of Science (Technology), näin siis Suomessa, mutta vaikka jenkeissä tuo olisi vain DSc. Siis tekniikan alan tohtori on ainakin Doctor of Science.

Jaa niin joo aivan, teknillisen lipaston puolella on vielä oma nimityslabyrinttinsa. Luulisi, että tieteentekijöiltä jos joiltain onnistuisi loogisen nimisysteemin aikaansaaminen, mutta vissiin ei!

Ensin hukkuu bussikortti sitten paukkuu kortin turvarajat kassalla joutuu hakee himasta avainlukulistaa jotta voi muuttaa rajoja.

Ite vedin tossa ennen puntti taas jättikinuskidonitsin tumman ja vahvan saattelemana. Siinä on kyllä hyvä preJunppa-kombo.
:kuola: Miksen mä oo vieläkään saanu testattua tätä??! Huomenna olis sopivasti mavetreeni ja sitä varten tarttee kaiken mahdollisen energian.... taidan laittaa kinuskimunkin (tai useamman) ostoslistalle saman tien!

Kyllä jumppa uusilla spandekseilla kulkee paljon mukavammin kuin vanhoilla :ROFLMAO:

:kuola: Miksen mä oo vieläkään saanu testattua tätä??! Huomenna olis sopivasti mavetreeni ja sitä varten tarttee kaiken mahdollisen energian.... taidan laittaa kinuskimunkin (tai useamman) ostoslistalle saman tien!
Tiedä onko plaseboa, mutta aina kun oon vetäny nimenomaisen donitsin kahvin kera ennen treeniä, on kulkenu erityisen hyvin. Tänäänkin tuntu 25kg lisäpainoleuat kuin ois ilman painoja vedelly.

Totean tässä vain sen että dna on operaattoreista surkein, asiakaspalvelu on hidasta, omapalvelu elisaan ja teliaan verrattuna huono, eikä asiakaspalvelu chattia.

#vainomamielipide

Irtokarkit syöty, ugh.

Muistinko kaiken?

haters.webp

Jos jumi on voimaa...ja paino on voimaa, niin huomenna rauta on tooooosi kevyttä.

Tai sitten olen vielä niin jumissa että jään kotiin syljeskelemään kattoon.

Back
Ylös Bottom