Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on kans yhdet. On sitten pirun lämpöset ja varmaan ikuiset. Nahkaa kun saa tarvittaessa hoidettua.

Se just. Jos ne ei häviä niin on ikuiset. Sisäpuoli lampaan karvaa.
Ja kun tosiaan hoitaa niin ei mene miksikään.
Näin mäkin ajattelin, mutta ei ne vaan kestä koiraihmisen käytössä mettässä kömpiessä ja keppiä koirien kanssa vetäessä yhtä talvea kauempaa täysin ehjänä. Onneks kaupasta saa uusia ja koville pakkasille erityisen kustannustehokkaat on Motonetin alle 10€ nahkaset pilkkirukkaset.

En tunnusta koskaan juoneeni humalahakuisesti. En koe sitä mitenkään hyvänä olotilana. Mutta sivutuotteena se joskus tulee ruokaviinien tai muun illan istumisen seurauksena. Enemmän yritän juoda sen verta rauhassa tissutellen illan istumisissa, ettei humalaan päätyisi. Ja toisaalta illan istumista esim olut tiskillä...en muista koska viimeksi.

Kaveriporukoista ei ole selityksiä mihinkään, koska kavereita: eijjole.
Minä tunnustan ja perkeleen usein. On se vaan mahtava olotila. Tai mikä sitten lasketaan humalaksi, mutta rehellisessä kännissä ei ole tullut oltua varmaan pariin vuoteen. Sellaisen 1-21 annosta voi päivän aikana tissutella ja olla mukavassa huppelissa. Vaatii tosin selkärankaa pitää kontrolli, jos ei tule luonnostaan. Nuorempana ei tullut enkä pitänyt.

Minä lähden polkupyöräilemään, täysin selvinpäin

Näin mäkin ajattelin, mutta ei ne vaan kestä koiraihmisen käytössä mettässä kömpiessä ja keppiä koirien kanssa vetäessä yhtä talvea kauempaa täysin ehjänä. Onneks kaupasta saa uusia ja koville pakkasille erityisen kustannustehokkaat on Motonetin alle 10€ nahkaset pilkkirukkaset.
Mulla ei ole koiria. Istun vaihtopenkillä tyttöin kanssa ja vain taputan vitun kovaa.
Lähtee hyvä soundi. Ihan tavallisilla nahkasormikkailla saa jo hyvät äänet. Mutta rukkasilla irtoaa vielä parempi.

Mun juomiset ovat yleensä juhlatilaisuuksissa. Noin 2-4 kertaa vuodessa. Aina ei sitäkään mutta viime vuonna tuli viisi kertaa.

En koskaan ota saunakaljaa tms. Joskus voin ottaa vaikka lasin kuoharia tms jos on joku ns. syy.

Mutta illanistujaisiin menen lähes aina niin, että en ota alkoholia.

Olen ollut useamman kerran juomatta alkoholia pitkiä aikoja (yli vuosi) muutakin kuin raskausaikoina.

Olen mieluummin selvinpäin ja virkeä kuin krapulaisen ja väsynyt.
Taustalla migreeni kummittelee joka usein innostuu ja vaivaa pari kolme päivää jos otan alkoholia. Ei kiinnosta migreeni.

Miksi, ihmeessä?

ajankuluksi

hyvää polkua oli pyöräillä

46FB859F-BFC3-465F-952A-43F21C42B658.webp

Kippailen usein, en ole bodymunkki.

Tänään jääkaapintyhjennys, kaikki vain paloiksi ja pataan porisemaan.

Protskulettua peanutbutterilla, mieheke opasti mut peanutbutterin maailmaan eikä paluuta ole ollut. Miten olinkaan 27 v tuntematta tuota ruoka-ainetta?!

Back
Ylös Bottom