Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työpäivä tuntuu pitkältä jos ei ymmärrä mitä on tekemässä. No tuurilla ne laivatkin seilaa.

Jahas. Täällä kovasti hehkutettu #lihavaolo on rantautunut nyt myös hobitin soffalle. Liitteenä tämänhetkinen kuntokuva.

EC218612-240D-43CC-A0FA-CFBCA48EF6FF.webp

Mä saan toivottavasti ens viikon to diagnoosin, aika silloin ortopedille. Sitten niitten on vähän pakko jeesata, ihan sama mitä vanhoja rasitteita mulla voi olla siellä taustoilla. Kyllähän sitä droppia löytyy tutuilta, mutta ei se ole oikein että joutuu hankkimaan lääkkeitä epävirallisilta tahoilta.

Meinasi äsken taju lähteä kun hieroja murjoi tunnin mun lapoja. Oli myös lähellä, että en yrjönnyt ja paskonut housuuni. Hyi helvetti.
Kuka sanoi, että hieronta on kivaa. En minä ainakaan.

Mulla olisi ollut fyssari perjantaina, peruin sen tänään. Ei ny saatana mitään manipulointia tuonne ennen kuin ortopedi on sanonut aamen.

Meinasi äsken taju lähteä kun hieroja murjoi tunnin mun lapoja. Oli myös lähellä, että en yrjönnyt ja paskonut housuuni. Hyi helvetti.
Kuka sanoi, että hieronta on kivaa. En minä ainakaan.
Älä nyt sinne housuun ainakaan yrjöä kako-kako.

Ilmeeni kun joku puhui mulle salilla, jopa lauseita. Jouduin jopa vastaamaan lauseella.
tenor.gif
Mä odotan ihmettä tapahtuvaksi, että mulle ennestään tuntematon henkilö puhuisi mulle.
Pukkarissa olen päässyt jutuille. Mutta vain naisten kanssa. En ole vielä uskaltanut mennä miesten puolelle.

Mä odotan ihmettä tapahtuvaksi, että mulle ennestään tuntematon henkilö puhuisi mulle.
Pukkarissa olen päässyt jutuille. Mutta vain naisten kanssa. En ole vielä uskaltanut mennä miesten puolelle.
Yks miespuolinen kaveri kertoi, että hän ei ees viitsi tervehtiä naisia salilla ellei ne naiset tee sitä ensin. Ei kuulemma halua riskeerata, että naiset luulis sen morjestelevan vaan siksi että haluais iskeä ne. Kuulemma vois hyvinkin moikkailla ja jutellakin joillekin vakkarinaisille samalla tavalla kuin miehille, mutta ei vaan voi tehdä aloitetta sen mahdollistaakseen, koska ei halua antaa vääriä signaaleja. Sen keskustelun jälkeen aloin miettiä, että ei varmaan kannata odottaa liikoja :LOL: jos jutuille mielii niin tarvii tehdä se itse.

Ei tää hei oikeesti ole näin hemmetin vaikeeta mitä te ny teette tästä. Leuat auki vaan, mitään ei siinä häviä, mitään se ei maksa etc.

Minä avaan suuni heti kun tullee sopiva tilaisuus. Tähän reilu vkoon olen kyllä päässyt jutuille miesihmisten kanssa mutta kaikki ovat ennestään tuttuja.

Mutta niin salilla kuin baarissa: ajoituksen tulee olla täydellinen. Vähempään en tyydy.

@TJJ Sweet dreams vaan, unimasa tulee vetään nuija nukutuksen. Hei mulla olisi sulle tusina kysymyksiä. Mutta ei ja ei, tuskin haluat tehdä töitö vapaa-ajalla, ei kukaan halua.

Back
Ylös Bottom