Deleted member 43228
Minunkin piti nähdä uutenavuotena pienoismallipanssarivaunuja joilla voitettukin jotain palkintoja. Mutta meni isäntä sammumaan ennen vuoden vaihdetta, joten jäi leikkihuone näkemättä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minä vittuilen taidokkaammin! En nyt noi huono voi olla sentäs.Mitä ihmeettä nyt Jocuz Pikus? Vittuiletko sä? Ei siinä mitään, kyllä maailmaan vittuilua mahtuu.
@TJJ Sweet dreams vaan, unimasa tulee vetään nuija nukutuksen. Hei mulla olisi sulle tusina kysymyksiä. Mutta ei ja ei, tuskin haluat tehdä töitö vapaa-ajalla, ei kukaan halua.
Juuh..ta. #75,0 #olo
No tunnin kuluttua on työaika.
Kävin muuten metsässä käppäilemässä, puut olivat laittautuneet juhla-asuun. Kun oli vuorokausi semmoista jäätävää sumua, ne olivat kuin pölysokerin peitossa kauttaaltaan.tulee kyllä joku imukuppisynnytys kun yritän päästä autosta ulos.
Enpä muista koska viimeksi on ollut näin kiinnostunut luennosta että olen kirjoittanut 4 sivua wordilla muistiinpanoja. Anestesiologia on kyllä ihan mielenkiintoista.
Tämän mä kyllä haluaisin nähdä.
Vahva sama ollut pitkään, mutta nyt on joku omituinen mielenhäiriö.Minä: en koskaan. Tai nooo kiinnostavia luentoja joo, mutta muistiinpanoja: ei.
Mitä luennoilla sitte pitäis tehdä, jos ei muistiinpanoja? Terv. nörttiMinä: en koskaan. Tai nooo kiinnostavia luentoja joo, mutta muistiinpanoja: ei.

Esim. pelata luurilla. Tai nettailla.Mitä luennoilla sitte pitäis tehdä, jos ei muistiinpanoja? Terv. nörtti![]()