Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minunkin piti nähdä uutenavuotena pienoismallipanssarivaunuja joilla voitettukin jotain palkintoja. Mutta meni isäntä sammumaan ennen vuoden vaihdetta, joten jäi leikkihuone näkemättä.

Mitä ihmeettä nyt Jocuz Pikus? Vittuiletko sä? Ei siinä mitään, kyllä maailmaan vittuilua mahtuu.

Mitä ihmeettä nyt Jocuz Pikus? Vittuiletko sä? Ei siinä mitään, kyllä maailmaan vittuilua mahtuu.
Kyllä minä vittuilen taidokkaammin! En nyt noi huono voi olla sentäs.

Mutta siis tosi oli, että piti nähdä pienoismallipanssukkeja, mutta isäntä sammui soffalle kaljan vaikutuksesta.Ei siis ollut vittuilua. Vaikka ei enään tule mitään moista värkättyä, niin kyllä on useampi kymmenen lentokonepienoismallia tullut itse väkästettyä valmiista sarjoista nuorempana. Tuo kaveri jonka lelut piti nähdä, oli itse väsännyt kaiken alusta loppuun. Jäi siis ihan oikeasti harmittamaan, kun en ole ikinä nähnyt moisia, jotka tehdään vaan jostain muovilevystä alusta loppuun ja kisataan vielä.

Heh joo, tämä nyt selvensi, Eikun mulla on tuossa muutama kilo tinaa 89-90 luvuilta. Rooli-strategia hässäkkää. Warhammeria fantasy ja 40K, mithril miniatyres(yllättäen Tolkien settiä), Gradanier sun muuta vanhoilta hyviltä ajoilta kun figut oli tinaa eikä muovia. Nää on hei hinnoissaan tänäpäivänä, onneksi olen säästänyt nämä aarteet, my presious edit.Niin toi maininta muovista ei liity muuten mitenkään siihen että se ukko rupeaa muovilevystä vääntään. En näistä pantsukeista sun muusta tiedä mitään kun oon näitä fantasy-miehiä. Märklinin kiskot ja 2 veturia taitaa olla isällä jemmassa, onhan se toinen veturia ja parit vaunut sen vanhoja peruja. Ei paskenpia leluja, kestää hitto 60v.

Viimeksi muokattu:
Ei jumalauta, alle 4 tunnin unet jo valmiiksi univelkaiselle ihmiselle. Oikein tuntee kun kortisoli suhisee ja poksahtelee suonissa. Reaktioajat on myös sellaista talvikelille sopivaa minuuttiluokkaa.

Beast In Black on aika kivaa räimettä.

..ta. #75,0 #olo

No tunnin kuluttua on työaika.
Juuh :) Kävin muuten metsässä käppäilemässä, puut olivat laittautuneet juhla-asuun. Kun oli vuorokausi semmoista jäätävää sumua, ne olivat kuin pölysokerin peitossa kauttaaltaan.

Viimeksi muokattu:
Voi vittu näitä jalakoja. Tai takareisiä. Tänään kun ajelee sen 4h, niin tulee kyllä joku imukuppisynnytys kun yritän päästä autosta ulos.

Enpä muista koska viimeksi on ollut näin kiinnostunut luennosta että olen kirjoittanut 4 sivua wordilla muistiinpanoja. Anestesiologia on kyllä ihan mielenkiintoista.

Enpä muista koska viimeksi on ollut näin kiinnostunut luennosta että olen kirjoittanut 4 sivua wordilla muistiinpanoja. Anestesiologia on kyllä ihan mielenkiintoista.

Minä: en koskaan. Tai nooo kiinnostavia luentoja joo, mutta muistiinpanoja: ei.

Vaikka en ihan helposti hyydy niin perehdyttäminen saa mehut jopa minusta.

Eikä siinä jos niitä olis vaan silloin tällöin.

Aamun kyykkäykset vei minusta mehut. Melkein joutu istualtaan siivoamaan kämpän. Tulispa jotain uutta opeteltavaa työrintamalle, sais vähän mielenkiintoa ja vaihtelua.. Mutta, kahvi naamaa ja koneet käyntiin.

Back
Ylös Bottom