Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No emme ny tiiä, tänään taas 10:00-14:00Työpäivä tuntuu aika pitkältä, jos herää vasta 9.11 ja aloittaa duunit kympin jälkeen.
Älä nyt sinne housuun ainakaan yrjöä kako-kako.Meinasi äsken taju lähteä kun hieroja murjoi tunnin mun lapoja. Oli myös lähellä, että en yrjönnyt ja paskonut housuuni. Hyi helvetti.
Kuka sanoi, että hieronta on kivaa. En minä ainakaan.
Fyssari tsek. Tosin itse sain kaiken tehdä.Mulla olisi ollut fyssari perjantaina, peruin sen tänään. Ei ny saatana mitään manipulointia tuonne ennen kuin ortopedi on sanonut aamen.
Meinasi äsken taju lähteä kun hieroja murjoi tunnin mun lapoja. Oli myös lähellä, että en yrjönnyt ja paskonut housuuni. Hyi helvetti.
Kuka sanoi, että hieronta on kivaa. En minä ainakaan.
Mä odotan ihmettä tapahtuvaksi, että mulle ennestään tuntematon henkilö puhuisi mulle.Ilmeeni kun joku puhui mulle salilla, jopa lauseita. Jouduin jopa vastaamaan lauseella.
![]()
Yks miespuolinen kaveri kertoi, että hän ei ees viitsi tervehtiä naisia salilla ellei ne naiset tee sitä ensin. Ei kuulemma halua riskeerata, että naiset luulis sen morjestelevan vaan siksi että haluais iskeä ne. Kuulemma vois hyvinkin moikkailla ja jutellakin joillekin vakkarinaisille samalla tavalla kuin miehille, mutta ei vaan voi tehdä aloitetta sen mahdollistaakseen, koska ei halua antaa vääriä signaaleja. Sen keskustelun jälkeen aloin miettiä, että ei varmaan kannata odottaa liikojaMä odotan ihmettä tapahtuvaksi, että mulle ennestään tuntematon henkilö puhuisi mulle.
Pukkarissa olen päässyt jutuille. Mutta vain naisten kanssa. En ole vielä uskaltanut mennä miesten puolelle.
Se joku on käynyt jossain muussa hieronnassa?