Helistö
Tyhmä ämmä
Terkkuja migreelästä.Kahen päivän migreenin jäljiltä varmaan junpat jää tänään:
väliin.
Enkä mä sitä väliä tarkota.
Mä alan olla jo hengissä ja uskon pääseväni jumppaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terkkuja migreelästä.Kahen päivän migreenin jäljiltä varmaan junpat jää tänään:
väliin.
Enkä mä sitä väliä tarkota.
Onks WoWi vieläkin hengissä ja paljon pelaajia ?Gainsit menee, ja ei ehi kun pitää pelata wowia. Välit on niin nähty!
Muistan kun eksä pelas Wowia joskus sata vuotta sitten. Ja silloin ei saanut häiritä. Joo, en häirinnyt.Onks WoWi vieläkin hengissä ja paljon pelaajia ?
Muistan joskus AMK:n loppuaikoina (~2014), kun sitä jotkut rasvaletit tahko yöt läpeensä.
Ei enää niissä huippulukemissa mitä ennen, mutta edelleen maailman suurin MMO. Kyllähän tätä huviksensa tahkoo.Onks WoWi vieläkin hengissä ja paljon pelaajia ?
Muistan joskus AMK:n loppuaikoina (~2014), kun sitä jotkut rasvaletit tahko yöt läpeensä.
Sano sit vaikka päivää ennen kun tulee, siis dippi, siis pörssissä.Älä oo niin hätäne.
Konehuone pitää tuon luukun perässä sulana pidempään?
Aaa, aivan. Ihmettelinkin, että kun on vähemmän lunta, mutta sisätilalämppäri selittää jo paljon. Kun laitat vielä jatkojohdon ja siihen kiinni toisen sisätilalämppärin, niin sulaa lumetkin katolta.Sitten kun on ajanu, niin joo. Nyt sisätilalämppäri on sulatellut takaikkunan päältä.
Aaa, aivan. Ihmettelinkin, että kun on vähemmän lunta, mutta sisätilalämppäri selittää jo paljon. Kun laitat vielä jatkojohdon ja siihen kiinni toisen sisätilalämppärin, niin sulaa lumetkin katolta.
Ei sillä, että tästä energian haaskauksesta jotain tietäisin![]()