Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suosikki Magnum jäätelöni: manteli ja valkoinen suklaa. Ja nyt.

20171228_121847.webp

Polvi reistailee, alaselkä kipeä, pohkeet jumissa. #vaivoja

Silmät oli sentäs ok kaikinpuolin, ehkä polven reistailu ja alaselkäkipu sekä jumiutuneet pohkeet on ohimenevää. :)

Vittu kuntit kävin työturvallisuuskorttikoulutukses. Venäjällä ei moisia tarvinnu. No eipä siellä ollut turvallistakaan.

Koulutukses oli tasan yks ekstrovertti, minä, joka yrittää oppia aina jotain uutta vaikka olisikin paska koulutus, kun kuitenkin aikaani siellä tuhlaan. Mun lisäks oli 10 elämäm koulua käynyttä rekkakuskia tai varastomiestä. Näistä kymmenestä yks avasi suunsa kerran kun kysyi että saaks lähtee aikasemmin kotii :D Mut näiden muiden ilmeet oli koko päivän että "älä nyt vittu kysele mitään, että päästään nopeemmin pois"

Vittu kuntit kävin työturvallisuuskorttikoulutukses. Venäjällä ei moisia tarvinnu. No eipä siellä ollut turvallistakaan.

Ville Haapasaloa lainatakseni, "et muuten tätäkään usko". Kerran Venäjällä vihreän kortin puute meinasi muodostua työn tekemisen esteeksi. Toisella tehtaalla taasen työturvallisuusasiat ylipäätänsä - ainakin paperilla - oli niin tiukkoja, että ne meinasi muodostua työn tekemisen esteeksi. On se sellanen maa.

Kyllä on tuskaa tehdä töitä näin välipäivinä, kun kaikki työkamut on lomalla. Aktiivisen työnteon sijaan istun kattomassa ikkunasta ja haaveilemassa siitä, että työpäivä loppuu ja pääsen taas tauon jälkeen mavettelemaan! Muutama tunti enää :sleep:
Koulutukses oli tasan yks ekstrovertti, minä, joka yrittää oppia aina jotain uutta vaikka olisikin paska koulutus, kun kuitenkin aikaani siellä tuhlaan. Mun lisäks oli 10 elämäm koulua käynyttä rekkakuskia tai varastomiestä. Näistä kymmenestä yks avasi suunsa kerran kun kysyi että saaks lähtee aikasemmin kotii :D Mut näiden muiden ilmeet oli koko päivän että "älä nyt vittu kysele mitään, että päästään nopeemmin pois"
Siellä on äijät varmaan toivonu, ettei olis osunu tommonen hikari samalle kertaa... :DD

Ville Haapasaloa lainatakseni, "et muuten tätäkään usko". Kerran Venäjällä vihreän kortin puute meinasi muodostua työn tekemisen esteeksi. Toisella tehtaalla taasen työturvallisuusasiat ylipäätänsä - ainakin paperilla - oli niin tiukkoja, että ne meinasi muodostua työn tekemisen esteeksi. On se sellanen maa.

Uskon kaikki. Luin molemmat Villen kirjat, enkä uskonut sillä lukemalla. Myöhemmin Villen tapasin Moskovan lennolla 2015 ja siinä monta tuntia heitettiin juttua. Saatanan mukava sälli. Siinä pikkusen alkoi tulla uskoa ja viimeset kaks vuotta Siperiassa opetti, että kaikki on mahdollista Äiti-Venäjänmaalla.

Kyllä on tuskaa tehdä töitä näin välipäivinä, kun kaikki työkamut on lomalla. Aktiivisen työnteon sijaan istun kattomassa ikkunasta ja haaveilemassa siitä, että työpäivä loppuu ja pääsen taas tauon jälkeen mavettelemaan! Muutama tunti enää :sleep:

Siellä on äijät varmaan toivonu, ettei olis osunu tommonen hikari samalle kertaa... :DD

Itse teen "töitä" etänä.

Palattiin ääsjoelle. Tä?

20171228_202811.webp

Aavistuksen muuten nousi hotellin taso rannalla olevasta betonimajasta siirtyessä Kuala Lumpurin Le Meridieniin. Sänkyyn uppoaa ja huonepalvelu tuo kohta ruokaa. Ei jaksa taas 10h reissaamisen jälkeen hirveessä soijassa lähteä etsimään mitään. Kelloki kohta ysi.

Yyhh. Myöhästyin about minuutin niin nyt ollaan taas Mansesterissa jumissa tunnin verran. Nyt kyllä mählin itse, mutta kyllä tämä vähän kenkuttaa. Noh, syön kostoksi kebabin.

Jaahas. Piti herätä syömään. Taidan olla talvimasentunut tämän päivän enkä tehdä mitään.

Pääsen luikahtamaan iltavuorosta aikasempaan, olenko läpipaska ihminen jos käyn salin kautta? Exä on lapsenvahtina ja odottaa kuitenkin vasta 22 maissa saapuvaksi.

Back
Ylös Bottom