Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä on erikoinen foorumi kun aiheeseen liittyvät viestit poistetaan. 3 viestiä poistettu doping osiosta ilman mitään varoituksia.

Olen nyt makoillut puolesta päivästä lähtien. On tää tavattoman tylsää.

Oon varmaan kolme kertaa pelkästään tänään lukenut tämän ketjun alla olevan ketjun otsikon väärin. Panomieheksi. Joka kerta mietin, että onpa siinä erikoinen aihe, mutta että ehkä täällä pakkiksella voi sellaisestakin riittää juttua. Ois jo kohta varmaan aika mennä nukkumaan :LOL:

Oon varmaan kolme kertaa pelkästään tänään lukenut tämän ketjun alla olevan ketjun otsikon väärin. Panomieheksi. Joka kerta mietin, että onpa siinä erikoinen aihe, mutta että ehkä täällä pakkiksella voi sellaisestakin riittää juttua. Ois jo kohta varmaan aika mennä nukkumaan :LOL:

View: https://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo

:LOL::LOL::LOL:

Tai sitten hobbitess kärsit jostain puutostilasta.

Kuten vaikka c- tai d-vitamiini.

Edit.
Mit vit. Oon ite lukenut aina että hobitless. Oon ajatellut että oot vähän hobitti vaikka, eli lyhyt.

Tai sitten hobbitess kärsit jostain puutostilasta.

Kuten vaikka c- tai d-vitamiini.

Edit.
Mit vit. Oon ite lukenut aina että hobitless. Oon ajatellut että oot vähän hobitti vaikka, eli lyhyt.
Näin talviaikaan joku puutostila on varmaan aika tyypillinenkin. Ties vaikka olisit oikeassa!

Osui joskus jossain silmään tämä hobbitess, selitteenä ”a woman who’s got a great appetite and not hairy feet”. Eli joo, oon lyhyt. Ja syön paljon. :nolo:

Back
Ylös Bottom