Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Vittu kuntit kävin työturvallisuuskorttikoulutukses. Venäjällä ei moisia tarvinnu. No eipä siellä ollut turvallistakaan.
Siellä on äijät varmaan toivonu, ettei olis osunu tommonen hikari samalle kertaa... :DDKoulutukses oli tasan yks ekstrovertti, minä, joka yrittää oppia aina jotain uutta vaikka olisikin paska koulutus, kun kuitenkin aikaani siellä tuhlaan. Mun lisäks oli 10 elämäm koulua käynyttä rekkakuskia tai varastomiestä. Näistä kymmenestä yks avasi suunsa kerran kun kysyi että saaks lähtee aikasemmin kotii :D Mut näiden muiden ilmeet oli koko päivän että "älä nyt vittu kysele mitään, että päästään nopeemmin pois"
Ville Haapasaloa lainatakseni, "et muuten tätäkään usko". Kerran Venäjällä vihreän kortin puute meinasi muodostua työn tekemisen esteeksi. Toisella tehtaalla taasen työturvallisuusasiat ylipäätänsä - ainakin paperilla - oli niin tiukkoja, että ne meinasi muodostua työn tekemisen esteeksi. On se sellanen maa.
Kyllä on tuskaa tehdä töitä näin välipäivinä, kun kaikki työkamut on lomalla. Aktiivisen työnteon sijaan istun kattomassa ikkunasta ja haaveilemassa siitä, että työpäivä loppuu ja pääsen taas tauon jälkeen mavettelemaan! Muutama tunti enää
Siellä on äijät varmaan toivonu, ettei olis osunu tommonen hikari samalle kertaa... :DD
Mäkin meinaan pitää etäpäivän huomenna.Itse teen "töitä" etänä.