Helistö
Tyhmä ämmä
Taidan mä iltasella mennä etujalkoja jumppaa.Viikon jalkatreeni onki sillä kuitattu?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidan mä iltasella mennä etujalkoja jumppaa.Viikon jalkatreeni onki sillä kuitattu?![]()

Tuol on kans.Tuolla on vittu oikeasti ihan pimeää jo kolmelta![]()
Sä oot menos valaistulle salille ja minä metsäänTuol on kans.
Töistä töihin.Sä oot menos valaistulle salille ja minä metsään![]()
Jahas noniin, kyllä näköjään kulkee!
Paha vaan ku yleensä kaikki tulokset täällä ja muualla on miesten lukuja, ei pysty paljo vertailla missä ite menee ku pyörii tulokset HIEMAN eri lukemissa![]()
Kahtelin kuntit exceliani ja oon viimesen 2,5 vuoden aikana istunu 11ke:lla taksin takapenkilla (mercedes onely). Olo on vahan kuin kansanedustajalla. Pienella erolla vaan, notta mun taksit maksaa venalainen oljy-yhtio.
e. Siis suomen taksit. Moskovan taksisuhailuista en tiia ku ne on aina etukateen maksettu.

No tämä. Jos nyt kuitenki fiilistelen, niin ehkä muutkin naiset uskaltaa. Tällä viikolla oli ohjelmassa testata kyykyn ja penkin sarjamaksimeja.
Kyykky 80 kg x 8
Penkki 50 kg x 8
Vaikka nää nyt ei numeroina oo vielä mitään, niin oma kehitys on kiva nähdä.
Ajeletko aina taksilla venäjän rajalle ja siitä Lada-Takcilla Siperiaan?
Ja kuinkahan paljon tuossa ajassa on tippunut rahaa taksin takapenkkien väliin?
SS ratkaisisi ongelman kolmessa vartissa.Päänalueen karvat #tsek Mitä mieltä ootte muuten siitä että Suomen pääkaupungin keskusta on täynnä mitä epämääräisemmän sakin telttakyliä missä ne pummaa ja kerjää?
Slush.Päänalueen karvat #tsek Mitä mieltä ootte muuten siitä että Suomen pääkaupungin keskusta on täynnä mitä epämääräisemmän sakin telttakyliä missä ne pummaa ja kerjää?
Paha vaan ku yleensä kaikki tulokset täällä ja muualla on miesten lukuja, ei pysty paljo vertailla missä ite menee ku pyörii tulokset HIEMAN eri lukemissa![]()
En minäkään niistä, vallatkoon vaikka koko kaupungin. Kunhan ei nekään minusta täällä.Päänalueen karvat #tsek Mitä mieltä ootte muuten siitä että Suomen pääkaupungin keskusta on täynnä mitä epämääräisemmän sakin telttakyliä missä ne pummaa ja kerjää?
Nyt olis hyvät apajat sinkkuihmiselle.