Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahtelin kuntit exceliani ja oon viimesen 2,5 vuoden aikana istunu 11ke:lla taksin takapenkilla (mercedes onely). Olo on vahan kuin kansanedustajalla. Pienella erolla vaan, notta mun taksit maksaa venalainen oljy-yhtio.

e. Siis suomen taksit. Moskovan taksisuhailuista en tiia ku ne on aina etukateen maksettu.

Jahas noniin, kyllä näköjään kulkee!

Paha vaan ku yleensä kaikki tulokset täällä ja muualla on miesten lukuja, ei pysty paljo vertailla missä ite menee ku pyörii tulokset HIEMAN eri lukemissa :LOL:

siitä on veljet aikaa kun olen yli 80kilolla kyykänny

#selkäkipeä #aina #enemmäntaivähemmän

tällähetkellä maksimi maastanosto 20kilon levy

siinä teille Miestenpainoja, eikä siitä sen enempää, mutta tulipahan sanottua

Kahtelin kuntit exceliani ja oon viimesen 2,5 vuoden aikana istunu 11ke:lla taksin takapenkilla (mercedes onely). Olo on vahan kuin kansanedustajalla. Pienella erolla vaan, notta mun taksit maksaa venalainen oljy-yhtio.

e. Siis suomen taksit. Moskovan taksisuhailuista en tiia ku ne on aina etukateen maksettu.

Ajeletko aina taksilla venäjän rajalle ja siitä Lada-Takcilla Siperiaan? :rolleyes:

Ja kuinkahan paljon tuossa ajassa on tippunut rahaa taksin takapenkkien väliin?

No tämä. Jos nyt kuitenki fiilistelen, niin ehkä muutkin naiset uskaltaa. Tällä viikolla oli ohjelmassa testata kyykyn ja penkin sarjamaksimeja.

Kyykky 80 kg x 8
Penkki 50 kg x 8

Vaikka nää nyt ei numeroina oo vielä mitään, niin oma kehitys on kiva nähdä.

Hyvät tulokset!

Kyykkyjä en ole vielä edes painoilla aloittanut, mutta 3,5v sitten kyykkymaksimi ollut joku reilu 100kg. Penkki parhaimmillaan samoihin aikoihin ollut 52,5kg, nyt rimpuilin eilen ykkösen 50 kilolla, sarjapainoon on vielä matkaa :cautious: Mave kulkee parhaiten vrt vanhat tulokset, mutta painoakin on nyt kymppi enemmän itellä.

Viimeksi muokattu:
Ajeletko aina taksilla venäjän rajalle ja siitä Lada-Takcilla Siperiaan? :rolleyes:

Ja kuinkahan paljon tuossa ajassa on tippunut rahaa taksin takapenkkien väliin?

Kerran unohdin lippiksen takapenkille :D Ei toi tarkota et mulla fyffee olis.

Mutta siis, kerran oli Novy Urengoyssa lento peruttu. Oli toukokuu. Kentalta sit ulos ettiin taksia, jotta paasee hotellille. Parkkiksella puol metria lunta, lauma suden nakoisia koiria vaelsi pihalla. Yks auto oli siella, vanha Lada Samara. Oli kunnon taksikyltti katolla, ei muuta kuin kyytiin ja kasimerkein selittaen etta hotellille.

Mä käyn salilla vaan ottamassa kuvia.

Liitteet

• IMG_20171121_174607_Bokeh.webp
    IMG_20171121_174607_Bokeh.webp
    1,3 MB · Katsottu: 187
Takki onnistuneesti ostettu. Löytyi puolivahinhossa täydellisesti istuva pitkähelmainen, mutta onnistuin pähkäilemään mustan (istui aavistuksen paremmin mutta kaikki lika/karvat näkyy) ja mustaharmaan (puoli kokoa väljempi istuvuus mutta parempi väri) välillä kolme varttia! Olen henkisesti aivan puhki mutta harmaa voitti. Ei enää ikinä saatana vaateostoksille. :censored:

E. Myyjät kiltisti jaksoivat loppuun asti hymyillä ja auttaa, vaikka jahkailin kuin känninen kondomia paikalleen.

Päänalueen karvat #tsek Mitä mieltä ootte muuten siitä että Suomen pääkaupungin keskusta on täynnä mitä epämääräisemmän sakin telttakyliä missä ne pummaa ja kerjää?
Slush.
Nyt olis hyvät apajat sinkkuihmiselle.

Paha vaan ku yleensä kaikki tulokset täällä ja muualla on miesten lukuja, ei pysty paljo vertailla missä ite menee ku pyörii tulokset HIEMAN eri lukemissa :LOL:

Heheh. Minä kyykkäsin tänään hurjasti 5x30kg. Kuntoon nähden meni jopa ihan heleposti. Pitäisköhän oikein pistää tänne reenipäiväkirja pystyyn niin sais seurata tätä kuntoutumista.

Päänalueen karvat #tsek Mitä mieltä ootte muuten siitä että Suomen pääkaupungin keskusta on täynnä mitä epämääräisemmän sakin telttakyliä missä ne pummaa ja kerjää?
En minäkään niistä, vallatkoon vaikka koko kaupungin. Kunhan ei nekään minusta täällä.

Back
Ylös Bottom