Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja hintakin on halpa. Vain 350€.![]()
Siinä. Sopinut kaikille ruumiinrakenteille jo 30 -luvulta. Jos ei sovi, on mies viallinen![]()
Ja hintakin on halpa. Vain 350€.
Varusvarastolla rättivääpeli totesi mulle aikoinaan, että varusvarastolla on vain oikean kokoisia varusteita, mies vain on väärän kokoinen! Olen yli 2m.![]()
Siinä. Sopinut kaikille ruumiinrakenteille jo 30 -luvulta. Jos ei sovi, on mies viallinen![]()
Niin. Mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt?Miehellä? Hahahhahahaha
E. Naisella vasta onkin, koska se on vieläpä miehekästä![]()
Mua kyllä kovasti askarruttaa @Invisus ja sen mitat. Jos se on sen rapiat 80kg ja noin körmyn näkönen, niin kuinka pitkä se sitten on? Minä kun painan 80kg näytän lihapullalta, jossa on hammastikut raajoina ja toinen lihapulla päänä.
179/83,8 tänä aamuna. Noudatan ruumiinrakenteelta pitkälti kuvailemaasi lihapullaa ja tikkuja.
Kyllä se se peilikuva ratkaisee. Keskivartalolihavuus on jotain niin vastenmielistä miehellä että huh.![]()

Komiat! Ilmeisesti osui sopiva kokokin?
Komiat! Ilmeisesti osui sopiva kokokin?
. Mikään ei ole yhtä rumaa kuin nainen.
Kyllä. Jalkapohjiin sattuu ja varpaissa ei kierrä veri, mutta se ratkennee nauhojen säädöllä.
jospa se siitä ku vähä säätää.
Iteki pääsen kyykkäämään illemmalla. Tosin juuri nyt motivaatio tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla on aika lailla 0.
Nainen jolla ei tissejä eikä persettä - mutta iso maha löytyyKorjasin.