Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos joskus tarviitte jykevämpää suojausta maveen, niin lämpimästi voin suositella suunnistussäärisuojia. Mulla oli sääret koko ajan haavoilla pitkistä trikoista huolimatta, mut ne säärisuojat on näppärä heittää jalkaan housujen päälle ja hyvin luistaa. (Ja niissä voi myös suunnistaa.)
Itse käytin joskus jalkapallosuojia, toimii yhtä lailla hyvin.

Spandeksit on just parhaat treeniin! Joskus erehdyin laittamaan jotku löysemmät housut jalkapäivänä, ja alko vaan vituttaa. Never again!

Sun lahjalista vaan kasvaa!!

No sepä! Eikä ole vielä edes joulukuu. Luulin, että en toivo mitään.

No sepä! Eikä ole vielä edes joulukuu. Luulin, että en toivo mitään.
Ehdit hyvin täydentää listaa vielä jonkin aikaa!

Mun listalla taitaa kaikki toiveet olla sellaisia, että itse ne joutuu hankkimaan / tekemään kuitenkin...
* nostovyö (jota oon kuolannut koko syksyn malttamatta tilata........)
* uus kyykkyenkka VIHDOIN yli vuoden kituuttelun jälkeen
* hyvin istuvat farkut
Aina voi toivoa :LOL:

Ehdit hyvin täydentää listaa vielä jonkin aikaa!

Mun listalla taitaa kaikki toiveet olla sellaisia, että itse ne joutuu hankkimaan / tekemään kuitenkin...
* nostovyö (jota oon kuolannut koko syksyn malttamatta tilata........)
* uus kyykkyenkka VIHDOIN yli vuoden kituuttelun jälkeen
* hyvin istuvat farkut
Aina voi toivoa :LOL:

Niin pimeeltä kuin kuulostaa niin mulla on teinin vanhoja Dr. Denim- pöksyjä Istuu hyvin. Ja seisoo kans.

nigga-what.jpg

Niin pimeeltä kuin kuulostaa niin mulla on teinin vanhoja Dr. Denim- pöksyjä Istuu hyvin. Ja seisoo kans.
Tuota merkkiä on joku muukin joskus suositellut. Tarvii tutustua! Mutta mahtuukohan noihin tämmöset muhkummat reidet, ns. thick thighs?
Nettikauppojen kuvissa noi on aina niin superlaihojen ja lihaksettomien mimmien päällä, että ei oikein saa käsitystä sopiiko minkään muun mallisille (n)

Tuota merkkiä on joku muukin joskus suositellut. Tarvii tutustua! Mutta mahtuukohan noihin tämmöset muhkummat reidet, ns. thick thighs?
Nettikauppojen kuvissa noi on aina niin superlaihojen ja lihaksettomien mimmien päällä, että ei oikein saa käsitystä sopiiko minkään muun mallisille (n)

Kai niitä on kaiken kokoisia. Ja siis venyy ja paukkuu. Hyvät ne on.
Mutta itsehän en suuri ole ts. perseetön ja kanankoivet.

Ja näyttää varmaan hyvältä jos on lihaa jalassa ja voimaperse.

Kai niitä on kaiken kokoisia. Ja siis venyy ja paukkuu. Hyvät ne on.
Mutta itsehän en suuri ole ts. perseetön ja kanankoivet.

Ja näyttää varmaan hyvältä jos on lihaa jalassa ja voimaperse.
Löysin jo itseasiassa yhden mustan mallin ko. merkiltä, vähä houkuttais laittaa tilaukseen ja kokeilla!

Voimaperse kuulostaa mahtavalta :LOL:

Edit: ja niin, kyllä mäkin aika pieni oon (=hobitti), mutta treenien myötä etenkin alakroppa on kasvanut mukavasti :rolleyes:

Löysin jo itseasiassa yhden mustan mallin ko. merkiltä, vähä houkuttais laittaa tilaukseen ja kokeilla!

Voimaperse kuulostaa mahtavalta :LOL:

Edit: ja niin, kyllä mäkin aika pieni oon (=hobitti), mutta treenien myötä etenkin alakroppa on kasvanut mukavasti :rolleyes:

Tavoitelistassa. Koska lista :LOL:

Ei muuta kuin tilaukseen. Nehän voi sit palauttaa. Ja kuvaa sitten kun sovitat.

Back
Ylös Bottom