Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kuntit ja @Helistö Jos perjantaisin maitorauhasia, lauantaisin musculus gluteus maximuksia, sunnintaisin vittuja.. niin mita torstaisin sitten?

Kayko maastanosto-sukat, alias vetosukat.:
uaAGLuV.gif

Miksi luulette, että olen tyhmä ämmä. Jos tietäisin en kysyisi.
Onks se vai eiks?
80kg on kyllä paljon, meidän salilla sen mun vakkariprässin kelkka on about 50kg. Tosin samahan se on mitä se kelkka painaa, ainahan siihen saa latailla hyvät määrät kiekkoja lisää.
Nyt kuntit ja @Helistö Jos perjantaisin maitorauhasia, lauantaisin musculus gluteus maximuksia, sunnintaisin vittuja.. niin mita torstaisin sitten?

Kayko maastanosto-sukat, alias vetosukat.:
uaAGLuV.gif
Näilläkö ne mave-ennätykset alkaa paukkua?! Lisätään joululahjatoiveisiin!

Pitkävartiset sukat aina mavessa, kyllä. Viimeksi eilen. Muuten raavin sääret tangolla verille.

Taitavat olla koripallosukat, nou fit.

Mulla on aina nilkkapituiset trikoot, niin raapii niitä eikä ihoa. Ei sinänsä siis tarvetta millekkään pitkille sukille. Jos joskus olis hellekelit ja tarttis nostaa shortseissa, niin sit varmaan tarvis taikoa tommoset vetosukat jostain.

Mulla on aina nilkkapituiset trikoot, niin raapii niitä eikä ihoa. Ei sinänsä siis tarvetta millekkään pitkille sukille. Jos joskus olis hellekelit ja tarttis nostaa shortseissa, niin sit varmaan tarvis taikoa tommoset vetosukat jostain.
Mä kanssa spandekseissa jumppaan.

Olisko nuo sukat sitten siviiliiviin vaelluskenkien kanssa laitettavaksi.

Laitetaas joulutoivelistaan:

*Parisuhdeaikaa
*Open mouth- hood
*Sukkapuikot
*Salipusut ja -peppuläpsyt
*Elintarvikevaaka
*Maastanosto-sukat

Et oo tyhmä, älä yritä. Oot jo paljastanut kyvykkyytesi!

Ee auta vetää nyt huonojen reffikumppanien sanoja tänne ja todeksi (y)

No nyt! :nolo:

Sinussa on ainesta (y)

Mutta siis munhan täytyy kysyä kun en tiedä. Ja täällä tuntuu olevan jos jonkin sortin fiksua niin ajattelin täältä kysyä vaikka tämä onkin Off topic.

Etäpäivä :heart: ehtii kerranki syödä kunnollisen aamiaisen kotona ja juoda kahviakin rauhassa! Eikä tarvi ees pukea mitään asiallisia työvaatteita (y)

Meillä on nyyttäriaamiainen töissä kun työkavari jää äitiyslomalle.

Sain jo heti aamusta liikkistellä:

1. Vein auton huoltoon ja melkein jouduin kävelemään töihin kukkapuskan ja muiden tavaroiden kanssa

2. Kirjoitin kortin johon tuli teksti:

"Ei pieni puu vielä myrskystä tiedä
Ei pieni puu vielä myrskyä siedä
Ole suojana myrskyssä suuri puu,
että pienelle juuret vahvistuu"

Onneksi on torstai :')

Mä kanssa spandekseissa jumppaan.

Olisko nuo sukat sitten siviiliiviin vaelluskenkien kanssa laitettavaksi.

Laitetaas joulutoivelistaan:

*Parisuhdeaikaa
*Open mouth- hood
*Sukkapuikot
*Salipusut ja -peppuläpsyt
*Elintarvikevaaka
*Maastanosto-sukat
Spandeksit on just parhaat treeniin! Joskus erehdyin laittamaan jotku löysemmät housut jalkapäivänä, ja alko vaan vituttaa. Never again!

Sun lahjalista vaan kasvaa!!

Jos joskus tarviitte jykevämpää suojausta maveen, niin lämpimästi voin suositella suunnistussäärisuojia. Mulla oli sääret koko ajan haavoilla pitkistä trikoista huolimatta, mut ne säärisuojat on näppärä heittää jalkaan housujen päälle ja hyvin luistaa. (Ja niissä voi myös suunnistaa.)

Back
Ylös Bottom