Juu.Fuuteri, se ois ostopaikat nyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu.Fuuteri, se ois ostopaikat nyt.
Nyt kuntit ja @Helistö Jos perjantaisin maitorauhasia, lauantaisin musculus gluteus maximuksia, sunnintaisin vittuja.. niin mita torstaisin sitten?
Kayko maastanosto-sukat, alias vetosukat.:
![]()
80kg on kyllä paljon, meidän salilla sen mun vakkariprässin kelkka on about 50kg. Tosin samahan se on mitä se kelkka painaa, ainahan siihen saa latailla hyvät määrät kiekkoja lisää.Miksi luulette, että olen tyhmä ämmä. Jos tietäisin en kysyisi.
Onks se vai eiks?
Näilläkö ne mave-ennätykset alkaa paukkua?! Lisätään joululahjatoiveisiin!Nyt kuntit ja @Helistö Jos perjantaisin maitorauhasia, lauantaisin musculus gluteus maximuksia, sunnintaisin vittuja.. niin mita torstaisin sitten?
Kayko maastanosto-sukat, alias vetosukat.:
![]()
Zekatkaas jotain Youtube musavideoo. Ei toimi ei, Teosto on ottanut lusikan käteen.
Zekatkaas jotain Youtube musavideoo. Ei toimi ei, Teosto on ottanut lusikan käteen.
Mä kanssa spandekseissa jumppaan.Mulla on aina nilkkapituiset trikoot, niin raapii niitä eikä ihoa. Ei sinänsä siis tarvetta millekkään pitkille sukille. Jos joskus olis hellekelit ja tarttis nostaa shortseissa, niin sit varmaan tarvis taikoa tommoset vetosukat jostain.
Et oo tyhmä, älä yritä. Oot jo paljastanut kyvykkyytesi!
Ee auta vetää nyt huonojen reffikumppanien sanoja tänne ja todeksi![]()

Nooh, onneksi kotona sentään on VPN, niin pitäis toimia.Töissä joutuu ny oleen ilman tai käyttää proxyä.Teosto on just jotain semmoista mitä maamme tarvitsee ja mitä me ansaitsemme :D
Etäpäiväehtii kerranki syödä kunnollisen aamiaisen kotona ja juoda kahviakin rauhassa! Eikä tarvi ees pukea mitään asiallisia työvaatteita
![]()
Spandeksit on just parhaat treeniin! Joskus erehdyin laittamaan jotku löysemmät housut jalkapäivänä, ja alko vaan vituttaa. Never again!Mä kanssa spandekseissa jumppaan.
Olisko nuo sukat sitten siviiliiviin vaelluskenkien kanssa laitettavaksi.
Laitetaas joulutoivelistaan:
*Parisuhdeaikaa
*Open mouth- hood
*Sukkapuikot
*Salipusut ja -peppuläpsyt
*Elintarvikevaaka
*Maastanosto-sukat